וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון פנתה לאנתוני גודס

31.7.2013 / 22:11

הגארד, שסיים את העונה שעברה במדי הפועל תל אביב, מחזיק במספר רב של הצעות מאירופה, אחת מהן מהקבוצה של ליובין

הפועל חולון ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע שהקבוצה פנתה בתקופה האחרונה לשחקנה של הפועל תל אביב בעונה שעברה אנתוני גודס. הגארד מחזיק במספר הצעות נוספות מאירופה, והודיע בתחילת השבוע כי לקח לעצמו מספר ימים על מנת להחליט היכן ישחק בעונה הבאה. גורם בחולון אמר לוואלה! ספורט כי בקבוצה יותר מישמחו אם גודס אכן יגיע בסופו של דבר.

גודס (26, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית משנת 2009 במדיה שיתף פעולה עם דן גרונפלד ולורנס היל. אחרי שסיים את לימודיו בהצלחה, נפצע בתחילת עונתו הראשונה כמקצוען ולא שיחק יותר באותה העונה. בעונת 2010/11 פרץ במדי דקוטה וויזארדס מאותה הליגה ורשם 18.2 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע. את אותה עונה סיים בליגה בונצואלה. גודס חזר לדקוטה לתחילת עונת 2011/12, אך בינואר חתם בטראמו האיטלקית שם שיתף פעולה לזמן קצר עם יניב גרין. אחרי חודשיים במועדון חזר לליגת הפיתוח לפורט ווין.

אנתוני גודס הפועל תל אביב מול ריקי היקמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לעולם הפחים. גודס/ברני ארדוב

את העונה שעברה פתח גודס במדי בי סי קייב האוקראינית והצטיין עם 17.2 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע, אך קשיים כלכליים בקבוצה הביאו אותה לשחררו בפברואר. בהפועל תל אביב צירפו אותו והוא הרשים עם 15.6 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים, כולל 57.9 אחוזים מחוץ לקשת. בסדרת רבע גמר הפלייאוף עם מכבי תל אביב עלה ל-18.3 נקודות כולל 66 אחוזים מחוץ לקשת.

עד כה החתימה הפועל חולון את שחקני הפנים הזרים לורנס באוורס וג'ראיי גראנט ואת הישראלים גוני יזרעאלי, יחזקאל סקוורר, שלומי הרוש ואייזיק רוזפלט. במועדון מעוניינים לצרף ישראלי נוסף בעמדה מספר 3, כשהמועמדים הבולטים הם עומאר וואטד ושון דניאל.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully