וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מחדל של פ.ס.ז': קבאני לא ישחק בסופרקאפ

על פי הדיווחים, אלופת צרפת לא ארגנה לחלוץ ולמרקיניוס אשרות כניסה לגאבון, שם ייערך המשחק מול בורדו (ש', 21:45)

עונת 2013/14 בצרפת תצא לדרך בצורה רשמית מחר (שבת, 21:45) עם משחק הסופרקאפ (אלוף האלופים, כפי שמכנים זאת בצרפת) בין האלופה פריס סן ז'רמן למחזיקת הגביע בורדו. זו תהיה השנה החמישית ברציפות שבה האירוע יתקיים מחוץ לצרפת, כשהפעם היעד הנבחר הוא ליברוויל, בירת גאבון. המקומיים ערכו קבלת פנים חמה לכוכבי פ.ס.ז', אבל התאכזבו לגלות כי לא יוכלו לחזות באדינסון קבאני משתף פעולה לראשונה עם זלאטן איברהימוביץ', שכן אלופת צרפת הוסיפה עוד מחדל לקיץ הנוראי שלה ועל פי הדיווחים לא הספיקה לסדר לחלוץ האורוגוואי ולבלם החדש מרקיניוס אשרות כניסה למדינה האפריקאית, ולכן הם אפילו לא עלו על הטיסה.

חלוץ פריס סן ז'רמן, אדינסון קבאני. AP
יחכה למחזור הפתיחה בשבוע הבא. אדינסון קבאני/AP

למרות היעדרותם של שניים משלושת שחקני הרכש, לורן בלאן עדיין צפוי לקטוף תואר ראשון במשחק הבכורה הרשמי שלו כמאמן פ.ס.ז', דווקא מול הקבוצה אותה הוביל לאליפות מרשימה ב-2009. האיש שהחליף את קרלו אנצ'לוטי קיבל בשורות טובות עם חידוש החוזים של מרקו וראטי וטיאגו סילבה, ושמע גם את זלאטן (שבינתיים הספיק לחזור לתספורת קצוצה) מצהיר נאמנות לקראת העונה הקרובה. בלאן עצמו זכה עם בורדו במפעל ב-2008 וב-2009, וכעת רוצה להעניק לפ.ס.ז' את הזכייה השלישית שלה והראשונה מאז 1998, לאחר שבשלוש הפעמים הקודמות הפסידה בפנדלים. גם ז'רמי מנז הפצוע ייעדר אצל פ.ס.ז', אבל המגן החדש לוקא דין נכלל בסגל.

בורדו, שנפרדה מכוכבה בנואה טרמולינאס ועד כה הסתפקה בשני שחקני חיזוק להגנה (ז'רמי ברשה והארגנטינאי לוקאס אורבן), הגיעה בסגל חסר למדי לגאבון. מלבד שני שחקני הרכש שלא נכללים בסגל, המאמן פרנסיס ז'ילו צריך להסתדר ללא הבלמים המורחקים הנריקה ומארק פלאנוס, ללא הפצועים ז'וליאן פובר, דויד בליון ועבדו טראורה וגם ללא מלך השערים שייק דיאבטה שלא נמצא בכושר משחק.

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בכורה רשמית מול הקבוצה אותה הוליך לאליפות. לורן בלאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully