וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה מחצה 0:8 את סנטוס בגביע גאמפר

לפני בואה לישראל, אלופת ספרד התעללה באקסית של ניימאר, שנכנס כמחליף ובישל. שער ובישול למסי בבכורה של מרטינו

רגע לפני הגעתה לישראל, ברצלונה החדשה הופיעה הערב (שישי) לראשונה העונה לעיני הקהל הביתי בקאמפ נואו, וסיפקה הצגה נפלאה בניצחון המוחץ 0:8 על סנטוס במסגרת גביע גאמפר. טאטה מרטינו ערך בכורה לא רשמית כמאמן ברצלונה, ונהנה גם הוא מהטיקי-טאקה של שחקניו, שהתעללו ביריבה הברזילאית שרק לפני שנתיים שיחקה מול ברצלונה בגמר אליפות העולם לקבוצות וקבעו שיא חדש במפעל המסורתי שלהם.

ניימאר, ליאונל מסי שחקני ברצלונה. AP
שיתוף פעולה ראשון, גם אם רק ל-17 דקות. ניימאר לצד ליאונל מסי/AP

ניימאר, שאז לבש עדיין את מדי סנטוס, נכנס כמחליף הערב, שיתף לראשונה פעולה עם ליאונל מסי למשך 17 דקות והסתפק בבישול, כמי שנראה מרחם מאוד על חבריו לשעבר. מסי כמובן היה פחות אדיב כלפי האורחים, וסיים את 62 הדקות שלו עם שער ובישול. לאו כבש שער עצמי וגם אלכסיס סאנצ'ס, פדרו, ססק פברגאס (צמד), אדריאנו והילד הקמרוני ז'אן מארי דונגו השתתפו בחגיגה. עכשיו הם יתפנו לשינה קצרה ואז יארזו בדרכם לישראל, כשהנחיתה בשבת מתוכננת לשעה 14:00.

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. AP
נהנה מטיקי-טאקה. חרארדו מרטינו/AP

מהלך המשחק

דקה 89: דונגו סיפק מהלך נפלא והכין לניימאר, שירה בשמאל וראה את השוער שם יד ואת הכדור רק מלטף את המשקוף בדרך החוצה.

דקה 83: גול! ההתעללות נמשכת וניצחון השיא בגביע גאמפר צומח. פברגאס קיבל כדור מאדריאנו וסידר לדונגו הצעיר שער קל בבכורה שלו בקאמפ נואו. 0:8 לברצלונה.

דקה 78: הזדמנות טובה לסנטוס לצמק, אבל פינטו הדף מצוין את הנגיחה מחמישה מטרים.

דקה 72: גול! ניימאר הוציא קרן קצרה לאדריאנו, שחתך משמאל לכיוון המרכז וסובב כדור נהדר ברגל ימין לפינה הרחוקה. 0:7 לברצלונה.

דקה 70: פברגאס כמעט השלים שלושער, אבל הכדור החופשי האדיר שלו מ-22 מטרים נעצר בקורה.

דקה 67: גול! הנה הבישול הראשון של ניימאר במדי ברצלונה. כוכב נבחרת ברזיל קיבל כדור בצד שמאל, השומר שלו לא הפריע והוא מסר מהמקום לפברגאס שהמשיך פנימה. טעימה ראשונה מניימאר, 0:6 מוחץ לברצלונה.

דקה 61: מסי יכול היה להשלים צמד אחרי מסירת עומק של פברגאס, אבל ההקפצה שלו נעצרה על ידי ולדימיר. מיד לאחר מכן הוא פינה את מקומו לטובת דונגו הקמרוני הצעיר.

דקה 52: גול! גם עם המחליפים ברצלונה לא מתקשה. אלכסיס התחמק משלושה שחקנים ומסר עם החלק החיצון לפברגאס, שבעט לפינה הקרובה והכניע את השוער המחליף ולדימיר. 0:5 לברצלונה.

* לא רק ניימאר נכנס, אלא גם אוהד שפרץ לכר הדשא ונעצר על ידי חמישה אנשי אבטחה.

דקה 46: מרטינו ביצע מספר חילופים בהרכב ברצלונה, ובין היתר הכניס את ניימאר שפוגש את קבוצתו לשעבר ומשתף לראשונה פעולה עם מסי, אחרי שזה לא קרה מול לכיה גדנסק.

אוהד ברצלונה פורץ למגרש, ניימאר מביט. AP
לא רק ניימאר נכנס בפתיחת המחצית השנייה/AP

דקה 36: אינייסטה הקפיץ כדור אומן למסי, שבעט חלש לידי השוער הברזילאי. ברצלונה מתעללת ביריבה שלה.

דקה 29: גול! עוד התקפה קלאסית של ברצלונה - שש מסירות מהשוער ואלדס עד הרשת. אלבה קיבל כדור בצד שמאל והעביר רוחב, לפדרו נותר רק לדחוק משני מטרים. 0:4 קליל לברצלונה.

דקה 21: גול! בוסקטס חטף כדור ומסר לאלכסיס, ששלח את מסי ורץ איתו. הארגנטינאי פרגן לצ'יליאני, שלבד מול השוער בעט חלש ומדויק לרשת. 0:3 לברצלונה.

* ברצלונה הפסידה רק שלוש פעמים בגביע גאמפר ב-18 השנים האחרונות, בהן שיחקה רק מול קבוצות מחוץ לספרד. ההפסדים הגיעו מול יובנטוס, מנצ'סטר סיטי וסמפדוריה. סנטוס לא תלך בדרכן.

דקה 11: גול! שוב התקפה של ברצלונה מצד ימין עם דני אלבס. הברזילאי העביר כדור רוחב ודווקא לאו בן ה-38 נגע בכדור שעשה קשת ונחת מעל השוער ארניה. שער עצמי, 0:2 לברצלונה.

דקה 8: גול! מי אם לא מסי. פדרו השתחרר, הכניס כדור עומק שפגע באחד משחקני סנטוס, ומסי הגיע לכדור, עבר בקלות את השוער וגלגל פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 6: פדרו ביצע דאבל פס עם סאנצ'ס וסיים עם בעיטה אלכסונית מצד ימין שחמקה החוצה.

דקה 2: מסי, שהבקיע צמד לרשת סנטוס בגמר אליפות העולם לקבוצות ב-2011, התרומם היטב ונגח לידי השוער אחרי הגבהה של דני אלבס.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
רשמי או לא, הוא כובש. ליאונל מסי/רויטרס

* ברצלונה עלתה עם חולצות אשר את הכיתוב ואת שמות השחקנים עליהן עיצבה נערה שחולה בתסמונת דאון. אותה נערה אף עלתה יחד עם אינייסטה לכר הדשא.

* טאטה מרטינו אמר: "אני רק רוצה להגיד שאני שמח להיות כאן עם הקבוצה וגאה להיות חלק מהמועדון הזה. המטרה שלנו תהיה לזכות בכל התארים".

* עוד לפני המשחק, הקפטן פויול נאם: "אנחנו רוצים לשלוח חיבוק חם לטיטו וילאנובה. טיטו, אנחנו איתך. עכשיו זה הזמן להיות מאוחדים מאי פעם. אם אנחנו נהיה יחד, נתגבר על הכול. אני מברך את השחקנים החדשים. ויסקה בארסה, ויסקה קטלוניה".

ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
ריחם על החברים. ניימאר/רויטרס

הרכבים

ברצלונה: ויקטור ואלדס (חוסה מנואל פינטו, 46), דני אלבס (מרטין מונטויה, 46), ג'רארד פיקה (מארק ברטרה, 46), חאבייר מסצ'ראנו (מאקי בניאק, 77), ג'ורדי אלבה (אדריאנו, 46), סרחיו בוסקטס (אלכס סונג, 46), צ'אבי (סרג'י רוברטו, 46), אנדרס אינייסטה (ססק פברגאס, 46), פדרו (ניימאר, 46), אלכסיס סאנצ'ס (דני נייטו, 71), ליאונל מסי (ז'אן מארי דונגו, 62).

סנטוס: ארניה, רפאל גלארדו, אדו דראסנה, דורבאל, לאו, ארוכה, סיסרו, לאנדריניו, וולטר מונטיז'ו, ניילטון, טיאגו ריביירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully