וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "מסי השחקן הטוב בעולם, אני כאן כדי לעזור"

החלוץ הברזילאי הוצג בברצלונה ודיבר על היחסים עם הכוכב הארגנטינאי: "היחסים שלי עם מסי נהדרים, זה חלום להיות פה"

צילום: רויטרס עריכה: גדי וינשטוק

ניימאר, שחקן הרכש הנוצץ שהגיע לברצלונה בקיץ, כבר הספיק לערוך את הופעת הבכורה שלו במועדון כאשר נכנס כמחליף במשחק הידידות מול לכיה גדאנסק. היום (חמישי) הוצג השחקן באופן רשמי במועדון והתייחס לכל הסוגיות המעניינות וביניהן, השיתוף פעולה שמצפה לו עם ליאונל מסי בקבוצה.

ניימאר במשחק הבכורה במדי ברצלונה, מול לכיה גדנסק. רויטרס
לא מתכוון להתחרות במסי. ניימאר/רויטרס

"אלו חיים חדשים ואתגר חדש עבורי. אני גאה ושמח מאוד להיות כאן, זהו חלום עבורי. אני מסובב את הראש ורואה את מסי, אינייסטה ופויול, זה מדהים", אמר ניימאר עם הצגתו.

הכוכב הברזילאי התייחס כמובן גם לשיתוף פעולה המצפה לו עם מסי, ואמר: "היחסים שלי עם מסי נהדרים, אני בטוח שלא תהיה לנו בעיה להסתדר ביחד. מסי הוא השחקן הטוב בעולם ואני כאן כדי לעזור לו". על סגנון המשחק: "עדיין מוקדם לדבר על סגנון המשחק. ברצלונה משחקת מאוד מהר, יש לה את הכדורגל הכי טוב בעולם ואני אנסה לעשות התאמות".

ניימאר לא חסך גם בשבחים על המאמן החדש שהגיע לקבוצה, חרארדו מרטינו: "הוא מאמן נהדר. דיברתי איתו הרבה מאז שהגעתי. זו הזדמנות גדולה עבורי לשחק אצלו". ניימאר התייחס לכוכבים הברזילאים הקודמים ששיחקו בעבר במועדון: "רומאריו, ריבאלדו ורונאלדיניו היו שחקנים גדולים, אני מקווה גם להטביע את חותמי כאן. אני עדיין שחקן צעיר, מקווה לצבור ניסיון ולגדול עם ברצלונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully