וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: דמיטרו קורשיקו יגיע להתרשמות

2.8.2013 / 15:19

צפו בביצועי חלוץ הנבחרת הצעירה של אוקראינה לשעבר. אלי כהן מדבר על פרננדס, אצילי ("מזכיר את נמני") והקשיים בסגל

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שחקני בית"ר ירושלים זכו אתמול (חמישי) להפתעה נעימה - אחרי חודשים ארוכים של חוסר ודאות, סוף סוף הועברו להם המשכורות של חודש אפריל והם אפילו זכו לצ'קים עבור משכורות חודש מאי. בינתיים, בית"ר ממשיכים בחיפושיהם אחר שחקני חיזוק, ואתמול חזר לתמונה החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה. כמו כן, יגיע ביום ראשון להתרשמות החלוץ האוקראיני דמיטרו קורשיקו (23, 1.75 מ'), שגדל במחלקת הנוער של דינמו קייב אך לא הירבה לשחק, וכיום הוא נמנה על הסגל של קבוצת המילואים של המועדון, המשחקת בליגה השניה. השחקן רשם 15 שערים בנבחרת הנוער של אוקראינה ושני שערים בחמש הופעות בנבחרת הצעירה.

בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית לאסלו לנצ'ה

אלי טביב ייפגש עם יעקב שחר בנוגע לעזריאל וסלליך

צפו בביצועיו של דמיטרו קורשיקו

היום (שישי) מאמן בית"ר אלי כהן התראיין ל"רדיו ירושלים" ודיבר על בניית הסגל ועל השחקנים שצפויים לעזוב.

על המצב הנוכחי אמר: "הזמן קצר. יש לנו שלושה שבועות עד הליגה ואין ספק שזה לא פשוט. התחלנו מאוחר, עדיין לא גיבשנו סגל מלא אך זה המצב ואני מקווה מאוד שהשבוע יגיעו ארבעה או חמישה שחקנים להיבחן וגם יסגרו דברים מול ישראלים שעומדים על הפרק. ייתכן שסלליך יצטרף, אני מבין שיש לו בעיות עם מכבי חיפה, גם אלרואי כהן, חן עזריאל וכמובן קובי מויאל שאני מאוד מקווה שיסגור בקבוצה. העניין הוא פיננסי, אני יודע שעושים מאמצים כבירים ושיש רצון טוב אבל בסופו של דבר שחקנים עדיין לא חתמו ואני מאוד מקווה שזה יסתדר".

בנוגע לקובי מויאל אמר: "אם יש שחקן בית שאני מכיר ויודע והוא חלק ממערכת הרבה זמן זה קובי. יש לי העדפה כלפיו. במקרה של מויאל, אלי וחיים עושים מאמץ ואני מבין שהשבוע יעבירו הילוך על מנת שהדברים יסתדרו. אני מבין שזה רק עניין כספי".

על הסגל הקצר אמר: "אני מאמין שדברים יסתדרו. אני מאמין שחן עזריאל יהיה בבית"ר וגם אלרואי כהן יסתדרו איתו. המגן השמאלי מולמו אני מאמין שיצטרף ואני מבין שהדברים סגורים ב-99%".

על דריו פרננדס אמר: "דריו עבר קווים אדומים. לכל מאמן יש את הגבולות שלו, דריו אחרי המקרה המשיך להתנהל לא יפה וממצב כזה אין דרך חזרה. הדבר הראשון שהוא עשה אחרי האירוע זה להתקשר לארץ וביקש לעזוב. הוא לא התנצל ולא התכוון להתנצל אלא ביקש שיחזירו אותו לארץ".

בנוגע לאבירם ברוכיאן אמר: "יש במשבצת שלו את דוד רביבו, סטיבן כהן ואצילי. דוד רביבו היה חתום, וברגע שנסגר עם סטיבן כבר הבנתי שאין מקום בתפקיד הזה לארבעה שחקנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עוד יש הרבה עבודה. אלי כהן/קובי אליהו

על הטענות לפיהן התפקיד גדול עליו אמר: "התרגלתי לזה כל הקריירה שלי ואני משתדל לא לשמוע. זה לא מס שפתיים, אני מתרכז בלבנות קבוצה טובה והכל זה מבחן התוצאה".

על דרך קבלת ההחלטות במועדון אמר: "שמעתי רינונים בקטע הזה ואני חייב להסביר את זה. אני הגעתי לבית"ר וידעתי שגם אלי טביב וחיים רביבו הם דעתנים ומעורבים, יורדים לפרטים ושואלים וזה לא רק בבית"ר ירושלים אבל כל דבר נעשה בהסכמתי ואין הנחתות והפתעות. עד היום כל החלטה שהתקבלה בבית"ר ירושלים הייתה בהסכמתי"

על עומר אצילי אמר: "הוא עדיין בוסר ושחקן בהתהוות אבל הוא שחקן מוכשר. הוא משהו בסגנון של אבי נמני, רגל שמאל וטכניקה ויכול לעשות דברים יפים. אני לא יכול לדעת אם הוא יהיה שחקן הרכב ואיזה דרך הוא יעבור, זה לא פשוט לעבור מראשון לבית"ר ירושלים".

על דוד רביבו אמר: "אנחנו מכירים את היכולת של דוד רביבו אבל הוא באמת דוגמא ומודל לשחקנים צעירים. לא החסיר אימון, מכין את עצמו לכל אימון ומדבר על הצעירים. הוא מתקרב לגיל 36 וזה לא נראה באימונים. צריך לדעת להשתמש בו נכון, יהיו משחקים שהוא יפתח בהרכב ובמשחקים אחרים אולי יעלה מהספסל, אבל כמו שהוא נראה היום אני מאוד מרוצה ממנו".

עומר אצילי שחקן הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
אבי נמני הבא? אצילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully