וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: ארבעה אוהדים נעצרו בפורטוגל

עוד לפני המשחק נתפסו הארבעה בחשד לגניבת אבוקה וזיוף מסמך משטרתי, ושוחררו. בוקנסנבוים: "הם עדיין פייבוריטים"

הפועל רמת גן רשמה אתמול (חמישי) את אחד ההישגים הגדולים בתולדותיה לאחר שסיימה ב-0:0 הירואי נגד אשטוריל הפורטוגלית בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. רמת גן צברה נקודה היסטורית במפעל אירופי ותנסה להשלים כעת את המשימה בגומלין שיערך ביום חמישי הבא באצטדיון רמת גן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהדים נתפסו ושוחררו לאחר חקירה קצרה. אוהדי הפועל רמת גן ביציע אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות החגיגות, מסתבר שלא הכל עבר חלק עבור האורדונים ולוואלה! ספורט נודע שארבעה מאוהדי רמת גן, בגילאי 17-23, עוכבו אתמול בצהריים לחקירה במשטרה המקומית בחשד לגניבת אבוקה מחנות באשטוריל ובחשד נוסף לזיוף מסמך משטרתי המאשר רכישת אבוקה. על פי החוק בפורטוגל, רק למשטרה מותר לאשר רכישת אבוקה והארבעה ניסו לכאורה להערים על המשטרה המקומית, אך נתפסו ושוחררו לאחר חקירה קצרה לא לפני שקיבלו אזהרה חמורה שאם תושלך אבוקה במהלך המשחק, כל הארבעה יאסרו במיידית ללא קשר לזהות משליך האבוקה. בסופו של דבר המשחק עבר בשלום גם הודות לבקשת ראשי המועדון מהאוהדים לשמור על החוק והסדר באצטדיון.

ובחזרה לצד היותר שמח של הערב. רמת גן הציגה משחק לחימה מצוין בפורטוגל כאשר השחקנים של המאמן אריק גילרוביץ' לא היו רחוקים מלהבקיע ולסיים בניצחון חוץ סנסציוני. רמת גן השיגה בדיוק את מה שרצתה כאשר ניצחון שלה בגומלין יעלה אותה לשלב הפלייאוף, דבר שראשי המועדון אפילו לא העזו לחלום עליו לפני הגרלת הסיבוב השלישי.

"זה הישג עצום עבור הפועל רמת גן", אמר הקשר עומר בוקסנבוים בסיום המשחק. "זה מועדון שפעם שנייה בסך הכל מגיע לאירופה. עשינו תוצאה יפה ומכובדת, אבל בואו לא נשכח שיש עוד משחק גומלין. אחרי שראינו היום שאפשר לעשות את זה, המטרה היא לעלות שלב למרות שאין ספק בכלל שהם עדיין פייבוריטים ומצפה לנו התמודדות קשה ברמת גן. אני שמח וגאה מאוד בכל השחקנים. יש פה כמה שזו הופעת בכורה שלהם בבוגרים ומגיעות להם כל המחמאות ובאופן כללי לכל הקבוצה. מילה טובה כמובן גם לקהל שחימם לנו את הלב. זו הרגשה נפלאה. יהיו לנו יום או יומיים לשמוח ולטייל קצת, נשמח מהרגע ההיסטורי הזה, אבל לא נשכח שיש עוד משחק שמחכה לנו. נחזור לארץ ונתחיל להתכונן כראוי לגומלין".

שחקן הפועל רמת גן, עומר בוקסנבוים. ברני ארדוב
"יש פה כמה שזו הופעת בכורה שלהם בבוגרים ומגיעות להם כל המחמאות ובאופן כללי לכל הקבוצה. מילה טובה כמובן גם לקהל שחימם לנו את הלב". עומר בוקסנבוים/ברני ארדוב

בסיום המשחק נשארו השחקנים במשך דקות ארוכות על כר הדשא והודו ל-100 האוהדים האדומים שליוו את הקבוצה לפורטוגל. גילרוביץ' ניגש לשחקניו בחדר ההלבשה, חיבק כל אחד ואחד והחמיא להם על משחק הקרבה ולחימה בו לקחו חלק כל השחקנים שהיו על כר הדשא. אחרי ארוחת ערב קלה, יצאו השחקנים לבלות במרכז העיר כאשר החזרה ארצה מתוכננת למוצאי שבת.

ראשי הקבוצה מתכוונים להוציא כרטיסים במחירים מוזלים לגומלין כאשר תכנון נוסף הוא להעניק הנחה נוספת על מחיר הקופה לכל אוהד שירכוש מנוי שנתי במהלך השבוע הקרוב. "אנחנו לא מחפשים לעשות קופה אלא לתת לאוהדים הנפלאים סיבה לשמוח כמו בגמר גביע נוסף", אמר דובר הקבוצה ירון בר לב. הקשר דידייה ברוסו שנפגע במהלך המשחק ואף הוחלף כבר במחצית הראשונה נמצא בספק גדול לגומלין עם חשש לקרע בשריר הירך האחורי.

"עשינו הישג גדול, במיוחד בשביל מועדון כמו הפועל רמת גן", אמר השוער רם שטראוס. "בכל זאת, מדובר בקבוצה מהליגה הראשונה בפורטוגל שסיימה בשנה שעברה במקום החמישי, קבוצה קשה מאוד. עמדנו מצויין על המגרש בזכות המאמן וכל השחקנים נתנו מעצמם 100 אחוז. אני שמח שגם לי יצא לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, היו לי כמה הצלות, זה משמח, תמיד כיף להרגיש חלק מההישג של הקבוצה, אבל נתתי כמו שכולם נתנו. אנחנו קבוצה אחת, כל אחד נתן את החלק שלו והגענו להישג הזה ביחד כולם כיחידה אחת", הוסיף השוער שהצליח לנעול את שערה של רמת גן.

המגן טל מעבי שחזר לשחק אחרי שהחמיץ חלקים גדולים מהעונה שעברה בשל פציעה פתח בהרכב והפגין גם הוא משחק טוב מאוד. מעבי כתב בלילה בדף הפייסבוק שלו: "משחק של גברים!! שיחקנו מול קבוצה מצוינת אבל לא נפלנו ממנה...נעשה הכל כדי לשמח גם בגומלין את האוהדים הנפלאים שלנו שהגיעו למשחק ונתנו לנו דחיפה כל המשחק וגם לאלה שראו מישראל והחזיקו בשבילנו אצבעות"

הבלם אבי סופר הוסיף: "היה משחק לא פשוט, ברמה הרבה יותר גבוהה מהארץ, המון פיזיות ומהירות. היינו מאוחדים מההתחלה, נתנו הכל על המגרש ואפשר להגיד שעשינו היסטוריה קטנה. אנחנו לא שוכחים שזה עוד לא נגמר. יש לנו בשבוע הבא משחק נוסף וצריך לעשות הכל כדי להשלים את המשימה ולצאת עם היד על העליונה. נישאר עם הרגליים על הקרקע כי הם עדיין פייבוריטים, אבל ניתן הכל כדי לעבור שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully