וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק גילרוביץ': "עם טיפת מזל, ניתן לעבור אותם"

מאמן הפועל ר"ג התרגש מה-0:0 עם אשטריל: "זרקו אותי לים של כרישים, אבל יש לי חבורה של גברים. אני הכי מאושר בעולם"

הפועל רמת גן רשמה את אחד ההישגים הגדולים בתולדותיה, כאשר חילצה 0:0 נהדר עם אשטוריל הפורטוגלית בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של אריק גילרוביץ', שזכתה אשתקד בגביע המדינה ונשרה לליגה הלאומית, הציגה משחק לחימה מצוין בפורטוגל, לא היתה רחוקה מלהבקיע, ותגיע לגומלין בשבוע הבא כשהמשימה להעפיל לשלב הפלייאוף לפתע נראית ריאלית מתמיד.

אריק גילרוביץ' מאמן הפועל רמת גן. ניב אהרונסון
יכולים לחלום. גילרוביץ'/ניב אהרונסון

מאמן הקבוצה, אריק גילרוביץ' היה נרגש ואמר: "זה הישג גדול, לא להאמין. מדובר בקבוצה שעמדה שווה מול שווים נגד בנפיקה ופורטו, שזה דברים שאנחנו יכולים רק לחלום עליהם. באנו לכאן וסיימנו משחק ב-0:0 ועוד החטאנו פעמיים מצבים של 100 אחוז גול. אבל לא נהיה חזירים כי גם הם החטיאו הרבה במיוחד לקראת הסיום. הכדורים שרקו ליד הקורה שלנו. זו הרגשה נהדרת, זה המשחק הרשמי הראשון שלי כמאמן הפועל רמת גן, זרקו אותי ישר לים של כרישים, אבל יש לי חבורה של גברים ואני הכי מאושר בעולם".

על ההמשך אמר המאמן: "חשוב שנישאר עם רגליים על הקרקע. אנחנו את שלנו כבר עשינו ולא משנה כיצד תיגמר ההתמודדות הזו. עכשיו נבוא הביתה ונתכונן הכי טוב לגומלין. ראינו שבכל מאבקים הם היו יותר טובים, כי הם פיזיים יותר ואתלטיים וצריך להודות שלמרות התוצאה המצויינת הם קבוצה יותר טובה.
עם קצת אמונה ומלחמה וכמובן טיפת מזל שאף פעם לא מזיקה, אפשר לעבור אותם בבית. אין לי מילים להסביר כמה אני גאה בשחקנים שלי".

יוסי אסייג הסביר בסיום מה הוביל את הקבוצה הקטנה להישג הגדול: "התכוננו טוב, ראינו כמה וכמה קטעי וידאו שלהם. אני גאה בחברים שלי. עבדנו קשה והראינו שזה לא חשוב מאיפה אתה משחק ובאיזו ליגה, לכולנו יש שתי ידיים ושתי רגליים. אני גאה בשחקנים ועכשיו נבוא לארץ ונעשה את העבודה כמו שצריך. אם אתה לא מאמין, אתה לא יכול להיות שחקן כדורגל, כשאתה בא עם אמונה השמיים הם הגבול".

מוקדמות הליגה האירופית: הפועל ר"ג סיימה ב-0:0 עם אשטוריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully