וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין חתם לשלוש שנים בהפועל ירושלים: "דרך חדשה"

1.8.2013 / 13:42

גארד נבחרת ישראל מצטרף לאדומים מהבירה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. השחקן, שכבר היה על סף חזרה למכבי תל אביב, אמר: "המטרה לבנות קבוצה מלהיבה ומנצחת, מאחל לכולנו שנים נפלאות". אורי אלון בעקיצה לצהובים: ”ירושלים צריכה להתבסס על הישראלים הטובים ביותר"

יותם הלפרין שחקן באיירן מינכן. GettyImages
באדום. הלפרין/GettyImages

גארד נבחרת ישראל יותם הלפרין חתם היום (חמישי) באופן רשמי לשלוש שנים בהפועל ירושלים. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, הגארד סגר את תנאיו מול ההנהלה החדשה של האדומים מהבירה, אחרי שכבר היה על סף סיכום במכבי תל אביב, קבוצת נעוריו.

"אני שמח ונרגש לחתום לשלוש עונות בהפועל ירושלים", אמר הלפרין, "זו דרך חדשה בשבילי במועדון גדול, ואני מוכן ומחכה לאתגר. המטרה היא לבנות שלב אחרי שלב קבוצה מלהיבה ומנצחת שבשנים הבאות תהיה משמעותית ויציבה בליגה ובאירופה. אני מאחל לכולנו - למועדון לשחקנים וכמובן לאוהדים - שנלך לשנים נפלאות יחד".

כזכור, להלפרין היה סיכום כספי עקרוני עם סגנית האלופה, ואף הצהיר עם שובו לארץ כי "רק עניינים פורמאליים מפרידים ביני לבין מכבי תל אביב", אולם לא מעט גורמים בהנהלה הצהובה לא התלהבו מחזרתו למועדון. גם על ההתעניינות הראשונית של הפועל ירושלים בהלפרין פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

הלפרין חובר ליניב גרין, אלישי כדיר וחנן קולמן שכבר חתמו אתמול במועדון. כזכור, ירושלים נמצאת גם עם ליאור אליהו במשא ומתן מתקדם, ובמועדון ינסו להחתים את הפורוורד על חוזה לשלוש שנים.

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הלפרין יוסיף לנו המון מנהיגות, נוכחות על המגרש ובחדר ההלבשה וחוכמת משחק". גרינברג/ברני ארדוב

בעלי הקבוצה אורי אלון אמר: "גאה להחתים את קפטן נבחרת ישראל, יותם הלפרין, לשלוש שנים. אנחנו מאמינים שהפועל ירושלים, לאורך זמן, צריכה להיות מבוססת על הישראלים הטובים ביותר ויותם הוא דוגמה מצוינת לכך".

מאמן הקבוצה בראד גרינברג התייחס להחתמתו של הגארד: "יותם הוא תוספת כוח משמעותית לקבוצה. אני שמח שהוא בחר לשחק בהפועל מגדל ירושלים בשנים הבאות ולהוות חלק משמעותי בדרך שאנחנו מתווים. הלפרין יוסיף לנו המון מנהיגות, נוכחות על המגרש ובחדר ההלבשה, חוכמת משחק, וזאת בנוסף ליכולותיו הברורות כשחקן ברמות הכי גבוהות באירופה".

הלפרין, 29, שיחק בנוער של מכבי תל אביב ואת הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת רשם באוקטובר 2001. את טבילת האש הראשונה שלו באירופה רשם במדי אולימפיה לובליאנה. אחרי עונה אחת בסלובניה, חזר הגארד לקדנציה נוספת במכבי וב-2008 חתם במועדון הפאר היווני אולימפיאקוס, במדיה שיחק שתי עונות. מיוון עבר הלפרין לספרטק סנט פטרסבורג הרוסית ובעונה החולפת שיחק כאמור בבאיירן מינכן, שם רשם בעונה החולפת ממוצעים של 6.3 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully