וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים קרובה להחתים את יותם הלפרין

1.8.2013 / 1:00

הגארד שכבר סיכם עקרונית עם מכבי ת"א קרוב מאוד לחתום בבירה, לאחר שהגיע להבנות עם הנהלת הקבוצה. מקורביו: "מדובר על חוזה לשלוש שנים. ירושלים הבהירה כי הוא יהיה שחקן מרכזי בקבוצה"

לאחר מספר ימים של משא ומתן מתקדם, קרובה הפועל ירושלים להחתים את יותם הלפרין. הגארד, ששיחק בעונה החולפת בבאיירן מינכן הגרמנית, הגיע הערב (רביעי) להבנות עם הנהלת הקבוצה, כך נודע לוואלה! ספורט. מקורבי הלפרין חשפו הלילה: "יש הבנות לגבי תנאי החוזה עם הפועל ירושלים. מדובר על חוזה לשלוש שנים. בירושלים הבהירו בשיחות בינינו כי הלפרין יהיה שחקן מרכזי בקבוצה אם יחליט לחתום בה ועד כמה רוצים אותו שם. יותם מחוזר על ידי כמה קבוצות ובחו"ל, אולם הוא רציני לגבי החזרה לארץ אחרי כל כך הרבה שנים ששיחק בחו"ל".

יותם הלפרין שחקן באיירן מינכן. GettyImages
בקרוב באדום של מלחה? הלפרין/GettyImages

עם זאת מקורביו של הלפרין הוסיפו: "למרות ההבנות, יותם לא חתם עדיין על החוזה עם ירושלים. הכיוון הוא הפועל, אבל יש לו הצעות משתי קבוצות מחו"ל וגם מכבי שומרת על קשר".

כזכור, להלפרין היה סיכום כספי עקרוני עם מכבי, ואף הצהיר עם שובו לארץ כי "רק עניינים פורמאליים מפרידים ביני לבין מכבי תל אביב", אולם לא מעט גורמים בהנהלה הצהובה לא התלהבו מחזרתו למועדון. כפי שפורסם בוואלה! בשבוע שעבר, בהפועל ירושלים סימנו את הלפרין כמועמד עיקרי, ופתחו עמו במשא ומתן מתקדם.

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיזוק משמעותי. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

הלפרין, 29, שיחק בנוער של מכבי תל אביב ואת הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת רשם באוקטובר 2001. את טבילת האש הראשונה שלו באירופה רשם במדי אולימפיה לובליאנה. אחרי עונה אחת בסלובניה, חזר הגארד לקדנציה נוספת במכבי וב-2008 חתם במועדון הפאר היווני אולימפיאקוס, במדיה שיחק שתי עונות. מיוון עבר הלפרין לספרטק סנט פטרסבורג הרוסית ובעונה החולפת שיחק כאמור בבאיירן מינכן, שם רשם בעונה החולפת ממוצעים של 6.3 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים.

במידה ואכן יצטרף לירושלים, יחבור הלפרין ליניב גרין, אלישי כדיר וחנן קולמן שחתמו הערב במועדון. כזכור, ירושלים נמצאת גם עם ליאור אליהו במשא ומתן מתקדם, ובמועדון ינסו להחתים את הפורוורד על חוזה לשלוש שנים.

בתוך כך, יו"ר הפועל ירושלים בעונה החולפת, עו"ד יעקב לירז הודיע במכתב שנשלח לדירקטורים מהעונה שעברה על התפטרותו וביקש מהם לשלוח מכתבים גם הם על התפטרותם. לירז מסר במכתבו בין כי הוא "מודה לדירקטורים על שיתוף הפעולה".

יותם הלפרין (ימין), ליאור אליהו שחקני נבחרת ישראל בשדה התעופה. קובי אליהו
מחכים. אליהו והלפרין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully