וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדרלה על רמה: הפועל רמת גן מוכנה לליגה האירופית

עם מאמן שחולם על זכייה במפעל ("ככה עולים ישר לשלב הבתים בליגת האלופות"), כוכב וותיק שכבר היה במעמד המרגש ("חלמנו על אטרקציה מעניינת יותר") וצמד זרים מחוף השנהב שעוד לא מבינים לאן הם הגיעו, מקווה מחזיקת הגביע הפועל רמת גן להדהים גם את אשטוריל ואת אירופה

צילום: דרור פיקלני עריכה: רן צימט קריינות: דני בורשבסקי

בסיום העונה שעברה, כאילו לא חלפו עשר שנים, הפועל רמת גן שוב הדהימה את הכדורגל הישראלי והניפה את גביע המדינה בתום דו קרב פנדלים דרמטי. הקורבן הפעם הייתה עירוני קרית שמונה והאורדונים, שסיימו אחרונים בליגת העל וירדו ללאומית, מוצאים את עצמם, במקביל להכנות לקראת מאבקי העלייה, משחקים בליגה האירופית.

הערב (חמישי) הם ייפגשו את מחזיקת הגביע הפורטוגלי, אשטוריל החזקה, אבל את המאמן אריק גילרוביץ' זה לא מדאיג והוא חולם: "אנחנו לא באים בשביל לגמור עם זה וזהו. היריבה היא לא ברצלונה. אני מכוון הכי גבוה. מי שייקח את הליגה האירופית, יגיע ישר לליגת האלופות בעונה הבאה, אז זו סיבה ממש טובה להמשיך הלאה".

עם צמד זרים מחוף השנהב שמנסים להבין לאן הגיעו ועוד מספר שחקנים צעירים, רמת גן רוצה להדהים. עומר בוקסנבוים הוותיק, שהיה שם גם במסע האירופי הקודם, מודה שהקבוצה קיוותה להגרלה מעט יותר מעניינת, אבל לא מתלונן: "חלמנו על אטרקציה יותר מעניינת, אבל גם זה נחמד".

האם הפועל רמת גן מסוגלת לעשות את הבלתי ייאמן גם באירופה? התשובות בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully