וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מעבי: "לפעמים כשמגיעים ממקום נמוך, אפשר להפתיע"

31.7.2013 / 14:48

מגן הפועל רמת גן מתכונן למשחק בליגה האירופית מול אשטוריל (ה', 22:00, ספ' 5). מאמן היריבה הפתיע: "אנחנו לא פייבוריטים"

הפועל רמת ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק המסקרן מחר (חמישי) מול נגד אשטוריל הפורטוגלית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית (20:00, ספורט 5). הבוקר התקיימה ארוחת בוקר משותפת ובערב (19:30 שעון מקומי) צפויה מסיבת עיתונאים משותפת של הקבוצות ולאחר מכן האימון במגרש בו ייערך המשחק. מחר בצהריים תערך הארוחה המשותפת של נציגי 2 הקבוצות. הבשורות הטובות ברמת גן מגיעות מכיוונו של הקשר האחורי מחוף השנהב איסמעיל לינגן, שקיבל את השחרור הבינלאומי שלו ויוכל לשחק מול הפורטוגלים.

טל מעבי הפועל רמת גן. מגד גוזני
"דווקא כשאנחנו מגיעים כאנדרדוג אפשר להפתיע". טל מעבי/מגד גוזני

מגן הקבוצה, טל מעבי התייחס להתמודדות המסקרנת ואמר: "היה לנו מסע ארוך וטיסה לא קלה עד שהגענו ליעד, אבל התאוששנו מהר, עשינו אימון שחרור קל שהכניס אותנו לעניינים והצוות שמסביבנו גם דאג להכל בשביל שנירגע, ננוח ונקום כמו חדשים. המעמד מאוד מכובד, לא כל יום הפועל רמת גן מגיעה לשחק באירופה, זה מרגש, אבל כשמתחיל המשחק שוכחים הכל, שמים בצד, ונלחמים כדי להשיג תוצאה טובה ואני בטוח שכל אחד מהשחקים ייתן מקסימום מעצמו על המגרש".

על יחסי הכוחות במשחק, אמר מעבי: "אין ספק שאנחנו האנדרדוג במשחק הזה, אבל לפעמים כשאתה בא ממקום נמוך שאף אחד לא סופר אותך, זה נותן לך עוד יותר מוטיבציה להצליח. יש פה סגל איכותי ושחקנים כשרוניים שיודעים לשחק כדורגל, ולמרות שהיריבה שלנו מחר היא בכמה דרגות טובה יותר, אני מקווה שנצליח להוציא תוצאה טובה".

הרכב משוער: רם שטראוס, תומר לוי, עומר חזום, אבי סופר, טל מעבי, עומרי בוקסנבוים, איסמעיל לינגן, יניב לוזון, דידייה ברוסו, יוסי אסיאג, לירן דיאמנט.

אריק גילרוביץ' מאמן הפועל רמת גן. ניב אהרונסון
מוכן למשימה. אריק גילרוביץ'/ניב אהרונסון

מאמן אשטוריל: "אנחנו לא פייבוריטים"

גם היריבה אשטוריל מתכוננת להופעת בכורה אירופית, לאחר שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי בפורטוגל. המאמן מרקו סילבה בן ה-36 הפתיע במסיבת העיתונאים שאמר: "אנחנו לא פייבוריטים, הסיכויים הם 50-50. אנחנו רוצים לשחק היטב, כי זהו רגע היסטורי עבור המועדון. זה הולך להיות רגע בלתי רגיל עבור האוהדים שלנו, ונהיה חייבים לעמוד באתגר שמצפה לנו. יהיה משחק קשה נגד יריבה כלל לא מוכרת, אבל הם בטח חושבים את אותו הדבר עלינו".

ברונו פיניירו, הבלם הפורטוגלי ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה, לא צופה בעיות לאשטוריל: "שיחקתי נגד רמת גן פעמיים בעונה שעברה וזו הייתה קבוצה שבנויה על יכול אישית. הם ירדו ליגה והכוכבים עזבו. יש להם שחקן או שניים שיכולים לעשות את ההבדל, אבל אם אשטוריל תשחק את הכדורגל שלה לא תהיה לה בעיה".

הרכב משוער: ואגנר, מאנו, ברונו מיגל, ז'ואאו פדרו, בבאנקו, גונסאלו, פיליפה גונסאלבש, אבנדרו, קרליטוס, סבה, לואיס ליל.

ברונו פיניירו שחקן מכבי נתניה לפני גיא דיין שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא צופה לקבוצתו בעיות. פיניירו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully