וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס: "לא יכול לחכות לשחק איתך, טייריס רייס"

הפורוורד הטרי של מכבי תל אביב בירך בטוויטר את חברו החדש לקבוצה שענה: "שמעתי דברים טובים גם עליך, אני מוכן!"

במכבי תל אביב בילו את מירב הקיץ עד כה בניסיון לסגור מוקדם את מצבת הזרים. בעוד המשא ומתן עם השחקנים הישראלים דוגמת ליאור אליהו ויותם הלפרין תקוע, בגזרת הזרים נעשתה התקדמות רבה: סופוקליס שחורציאניטיס, טייריס רייס וג'ו אינגלס כבר סגורים בסגנית האלופה הישראלית, כשדווין סמית', ריקי היקמן ושון ג'יימס גם הם ממשיכים במועדון. ובזמן שהשחקנים נמצאים עם משפחותיהם בארצות הברית ומתכוננים לקראת העונה, שניים מהחברים החדשים במועדון- רייס ואינגלס, ערכו היכרות ראשונית במקום פומבי- הטוויטר.

שחקן נבחרת אוסטרליה בכדורסל, ג'ו אינגלס. GettyImages
מאוד נלהב. אינגלס/GettyImages

"אני לא יכול לחכות לשחק איתך, טייריס רייס", צייץ אינגלס הערב, "בראד איימס (סוכנו של השחקן) סיפר לי עליך דברים טובים!". התשובה של רייס לא איחרה לבוא: "איימס סיפר לי אותו דבר עליך. אני מוכן!". רייס הוסיף ציוץ נוסף היום, שאולי מלמד על מוסר העבודה שלו: "עבודה עבוד ועוד עבודה", הוא כתב, "זה מה שהביא אותי לכאן, וזה מה שהולך להשאיר אותי כאן". איימס אגב ענה לשניהם כשצייץ: "זו הולכת להיות שנה מסעירה".

ואם כבר באינגלס עסקינן, הרי שנראה שהפורוורד האוסטרלי נלהב לקראת הגעתו למועדון החדש, ובעיקר לעיר החדשה שממתינה לו. לפני יומיים צייץ האוסטרלי: "מה כל חבריי החדשים בישראל עושים? אני לא יכול לחכות להגיע לתל אביב... לאילו מקומות אני חייב ללכת?", והוסיף את התגית #עירחדשה.

טייריס רייס שחקן באיירן מינכן. Stuart Franklin, GettyImages
כימיה כבר יש. רייס/GettyImages, Stuart Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully