וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול יחתום לחמש שנים בוושינגטון, האריס חתם בדאלאס

יאריך את חוזהו תמורת 80 מיליון דולר. הגארד מצטרף למאבס, הניקס מעוניינים באודריך, אלן אנדרסון הוצג בנטס

ג'ון וול, כוכבה של וושינגטון וויזארדס, הסכים לעסקה שהציע המועדון ויחתום על חוזה לחמש שנים תמורת 80 מיליון דולר. וול סבל מפציעה בתחילת העונה שעברה, ושיחק רק 49 משחקים במדי וושינגטון, בהם תרם 18.5 נקודות, 7.6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
וושינגטון בונה עליו את עתידה. וול/AP

דאלאס הודיעה כי החתימה את דוויון האריס, שיחזק את הקו האחורי של הקבוצה. עם צירופו של הגארד למאבס יש 14 שחקנים בסגל. דאלאס לא הודיעה אם האריס יחתום לעונה אחת על חוזה מינימום, או שמא לשנתיים, ולפי הדיווחים בארצות הברית רוב הסיכויים שהאריס יחתום לעונה אחת. האריס כבר סיכם לשלוש שנים בדאלאס לפני שהמועדון גילה כי הוא זקוק לניתוח ברגלו וביטל את העסקה. לאחר משא ומתן שכלל בדיקות רפואיות החליטה הקבוצה מטקסס לצרף את השחקן.

שחקן יוטה ג'אז דווין האריס. AP
צפוי לחתום לעונה. האריס בימיו ביוטה/AP

האם אקס מכבי תל אביב בנו אודריך ימצא את עצמו במכה של הכדורסל העולמי, המדיסון סקוור גארדן? בארצות הברית מדווחים הערב (רביעי) כי ניו יורק מאוד מעוניינת ברכז הסלובני, ומנסה לשכנע אותו להצטרף לשורותיה תמורת חוזה מינימום. הניקס תרים אחר רכז מחליף נוסף לצד ריימונד פלטון ופבלו פריג'יוני ברוטציה, ובשוק לא נותרו גארדים רבים. אגב, לאחרונה צצו שמועות שקשרו גם את דלונטה ווסט לקבוצה של מייק וודסון.

אודריך (31, 1.91 מ'), ששיחק במכבי תל אביב בעונת האדריאטית המפורסמת ב-2002/03, השלים בשקט בשקט את עונתו התשיעית ב-NBA אשתקד. במהלך העונה נשלח בטרייד לאורלנדו, בשורותיה העמיד ממוצעים של 10.2 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק. ממוצעי הקריירה שלו בארצות הברית עומדים על 9.1 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק.

שחקן מילווקי באקס בנו אודריך. GettyImages
בדרך למדיסון סקוור גארדן? בנו אודריך/GettyImages

אקס נוסף של מכבי תל אביב, אלן אנדרסון, הוצג הערב בברוקלין ואמר: "ידעתי שאם אני הולך לקבל את המינימום, אעשה את זה בקבוצה הכי טובה שרוצה אותי. הנטס היו הכי טובים בהפרש גדול. היו לי עוד הצעות עם יותר כסף, אבל זה המקום שהכי מתאים לי. אני לא נעשה צעיר יותר, ואני רוצה לנצח. אעשה מה שאני עושה טוב ביותר, שזה להיכנס למשחק ולהביא אנרגיה. אם צריך לשמור, לקלוע, ליצור, מה שנצטרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully