וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש: "להגיד שהייתי יכול להיות כדורגלן נשמע לי מחוצף"

גארד הלייקרס סיפר על חוויית המבחנים הפתוחים של אינטר: "זה היה פנומנלי, כמו בוקר חג המולד". צפו בו מתאמן

סטיב נאש נתן את כל מה שיש לו, אבל כנראה שימשיך לשחק במדי לוס אנג'לס לייקרס ולא ילהטט על הדשא במדי אינטר מילאנו. "לא ממש הצלחתי לעבור את מחנה האימון, אבל נראיתי כמו כדורגלן, היה פיצוץ", צייץ נאש. הרכז הקנדי השתתף ביום שלישי האחרון במבחנים הפתוחים שערכה אינטר האיטלקית במסגרת המסע שלה בארצות הברית. "זה היה פנומנלי בשבילי להיות איתם על הדשא, זה היה כמו בוקר חג המולד", אמר הרכז בן ה-39 אמר לרשת FOX.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש משחק כדורגל. GettyImages
התרגש כמו ילד. נאש/GettyImages

נאש הצטרף למחנה האימון של אינטר בניו ג'רזי, לקראת משחקה נגד צ'לסי באינדיאנה. הגארדהתאמן כשעה עם הנראזורי , ואמר שאם לא היה כדורסלן אולי היה כדורגלן. "אבא שלי וסבא שלי היו אוהדי טוטנהאם, יש לי תשוקה לכדורגל. להגיד שהייתי יכול להיות כדורגלן נשמע לי קצת מחוצף".

לאתר ה-NBA אמר נאש: "אני מרגיש מספיק טוב להציג את עצמי במגרש הכדורגל, אני לא כשיר ב-100 אחוז, אני לא יכול לתת ספרינט, אבל הצלחתי להתאמן. אני מקווה שבעוד כחודש אהיה כשיר ב-100 אחוז".

נאש, שזכה פעמיים ב-MVP של ה-NBA, שיחק כדורגל בקנדה והיה שחקן מצוין, לפני שהחליט לשנות כיוון ולהפוך בבגרותו לשחקן כדורסל מקצועני. כיום הוא אחד הבעלים של ואנקובר ווייטקאפס מה-MLS.

צפו בנאש במבחנים הפתוחים של אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully