וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: קורי קאר חתם לעונה אחת

31.7.2013 / 14:40

המתאזרח הוותיק (37, 1.92) יגיע לתחנה 16 בקריירה ויצטרף למאיר טפירו בעולה החדשה, כאחד הצמדים המבוגרים בליגה

עירוני נס ציונה החתימה היום (רביעי) את הגארד-פורוורד המתאזרח קורי קאר, שזכה בעונה שעברה באליפות במדי מכבי חיפה. קאר ניהל מגעים מתקדמים עם אליצור אשקלון מהלאומית בשבועות האחרונים, כשעוד מספר קבוצות מליגת העל הביעו בו עניין, אך כאשר נכנסה נס ציונה לתמונה והציעה לשחקן להשאר בליגת העל, דחה את חזרתו לקבוצה הדרומית וסגר בשורות העולה החדשה.

קורי קאר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נשאר בליגת העל. קורי קאר/אדריאן הרבשטיין

עופר ברקוביץ', המנהל המקצועי של הקבוצה, סיפר על ההחתמה : "כקבוצה צעירה בליגה אנחנו זקוקים לניסיון וקשיחות ואלו שתי תכונות מאוד בולטות אצל קורי. מעבר לכך קורי הוא אישיות, חיובי מאוד בחדר הלבשה וכשבונים קבוצה לדברים הללו יש משקל חשוב".

המתאזרח פותח את עונתו ה-12 בליגת העל וה-13 בישראל. נס ציונה תהיה התחנה התשיעית שלו בקריירה בישראל, וה-16 בסך הכל בקריירה. קאר הוא השחקן השלישי הכי מבוגר בליגת העל, כשיחגוג 38 בחודש דצמבר, והוא בנס ציונה מצטרף לשחקן השני הכי מבוגר בליגה, מאיר טפירו. השחקן המבוגר בליגה הוא אלירן גואטה מברק נתניה.

קאר (37, 1.92) הוא בוגר מכללת טקסס טק משנת 1998 שזכה להבחר בדראפט ולשחק בשיקגו בולס בעונה הראשונה שלאחר מייקל ג'ורדן. לאחר אותה עונה שיחק עונה בליגה החצי מקצוענית בארצות הברית, ועבר בפו אורטז ששיחקה בסופרוליג לפני שנחת בדצמבר 2000 במכבי רעננה של שרון דרוקר. קאר העביר עונה נוספת ברעננה והרשים מאוד עד שנפצע במהלך העונה.

את עונת 2002/3 פתח בנאנסי הצרפתית, אך עזב במהלך העונה לגליל עליון. את העונה שלאחר מכן פתח ברמת השרון, וסיים בגבעת שמואל. בעונת 2004/5 הגיע לאליצור אשקלון וקלע 19.5 נקודות בממוצע למשחק. קאר המשיך בסיור ברחבי ישראל כשחתם בעונת 2005/6 בעירוני נהריה וגם בה הצטיין. הפורוורד עזב את ישראל בעונת 2006/7 כשחתם בליגה השנייה באיטליה, אך הגלות שלו נמשכה עונה אחת בלבד לפני ששב לאשקלון. קאר שב לגבעת שמואל בעונת 2008/9, וירד עם הקבוצה ללאומית, רק כדי לחזור בעונה שלאחר מכן בפעם השלישית בקריירה לאשקלון.

בקיץ 2010 קיבל אזרחות ישראלית, אך דווקא העדיף לחתום באפולון לימאסול מקפריסין. בסיום העונה הגיע כדי להציל את קבוצתו האהובה אשקלון מירידה, אך ללא הצלחה. ב-2011/12 ירד לראשונה בקריירה שלו לליגה הלאומית כשחתם בהפועל תל אביב והיה מהשחקנים החשובים של הקבוצה בעליית הליגה, אלא שבליגת העל הוא לא המשיך באדום ועבר למכבי חיפה במקום חנן קולמן שנפצע. קאר הפך לאחד השחקנים המוערכים בקבוצה מבחינה חברתית ותרם 3.4 נקודות בממוצע בדרך לזכייה באליפות.

עד כה חתמו בקבוצה של נדב זילברשטיין שלושה שחקנים מהעונה שעברה: טל דן, רז זהביאן וגיל אמיתי, והם מצטרפים למאיר טפירו וגארי פלאוורס שחתמו. בנוסף בקבוצה שוקלים להשאיר גם את הפורוורד טל קרפלס.

עדכון ראשון: 10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully