וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה: רז זהביאן האריך את חוזהו בעונה נוספת

29.7.2013 / 20:58

הקפטן ימשיך עונה רביעית במועדון שהעפיל לליגת העל: "היה חשוב לי ולמועדון להמשיך את הדרך שהתחלנו לפני 3 שנים"

העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה ואחרי ההחתמה הנוצצת של מאיר טפירו, עשתה הקבוצה צעד משמעותי נוסף כשהחתימה היום (שני) את הקפטן שלה בשלוש השנים האחרונות, רז זהביאן.

זהביאן, שלו תהיה זו העונה הרביעית ברציפות במדים הכתומים לבנים של נס ציונה, ימלא את משבצת הגבוה המחליף בקאדר שבונה המאמן נדב זילברשטיין. זהביאן רשם בעונה הסדירה ממוצעים של 5.9 נק' ו 4.1 ריב' כשבסדרת הגמר מול מכבי הוד השרון הרים את המספרים שלו ל 9.2 נק' 6.2 ריב' ו 2.2 אס' ב 65% מהשדה.

שחקן נס ציונה , רז זהביאן, מול שחקן הפועל תל אביב, יותם שירן. ברני ארדוב
נשאר בכתום. זהביאן, משמאל/ברני ארדוב

יו"ר הקבוצה יניב מזרחי, אמר על ההחתמה: "עיקרון ההמשכיות הוא משהו שמנחה אותנו מיום הקמת המועדון. אני שמח מאוד שרז ממשיך איתנו לעונה רביעית ברציפות, המשכיות במציאות של הכדורסל הישראלי היא דבר נדיר במחוזותינו. רז נמצא איתנו מהליגה ארצית וזה סמלי ששחקן שעושה עם הקבוצה דרך ארוכה שכזו ימשיך איתה גם בליגת העל"

רז זהביאן: "שמח מאוד להישאר במועדון, זו השנה הרביעית. היה חשוב לי ולמועדון להמשיך את המסע הנהדר שהחל לפני 3 שנים בליגה הארצית. ולהמשיך לשתף פעולה עם נדב עופר ויניב וכל חברי האירגון שדאגו ודואגים שהקבוצה בנס ציונה תמשיך להראות כמשפחה גדולה "

עד כה חתמו בקבוצה המתחדשת מהשפלה גם מאיר טפירו, טל דן, גיל אמיתי וגארי פלאוורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully