וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בלם סלובני יגיע להתרשמות

29.7.2013 / 22:03

מדובר במיחה גרגוריץ' בן ה-23, שחקנה של גוריצה. גם ג'ון איבה ובריאן ינחתו. בקבוצה ממתינים לתשובת חיפה בנוגע לסלליך

רכבת זרים צפויה להגיע לבית"ר ירושלים בשבועיים הקרובים, כשבמועדון מעריכים כי בין שישה ושמונה שחקנים יגיעו להתרשמות. מי שבוודאות יגיע הוא הבלם הסלובני מיחה גרגוריץ' בן ה-23, שחקנה של קבוצת גוריצה. מעבר לגרגוריץ' צפויים להגיע להתרשמות גם ג'ון איבה הניגרי, שהיה אמור להגיע למחנה האימונים אך בסופו של דבר יגיע לישראל, כמו גם החלוץ הברזילאי בריאן . מספר שחקני התקפה נוספים צפויים להגיע להתרשמות כאשר בבית"ר מעריכים כי בעשרה ימים עד השבועיים הקרובים יצורפו לפחות שלושה זרים לקבוצה, בלם ועוד שני שחקני חלק קדמי.

אם עומר אצילי יצטרף, בית"ר עשויה להשיג את ברק יצחקי החדש

סיכום מחנה האימון הלא נעים של בית"ר ירושלים

צפו בביצועיו של מיחה גרגוריץ'

בנוגע לחן עזריאל, בבית"ר אומרים כי הפערים בין הצדדים הצטמצמו אך עדיין קיימים ובימים הקרובים עשויים הצדדים להיפגש בנסיון להגיע להבנות. קובי מויאל צפוי לקבל הצעה משופרת במטרה לסכם עימו על חוזה לעונה אחת. בבית"ר היו רוצים לסגור עם מויאל ועזריאל עד לסוף השבוע הקרוב אך ספק גדול אם זה יקרה.

בנוגע למגן השמאלי לנדרי מולמו, שעל המו"מ עימו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מבית"ר נמסר הערב כי "עדיין קיימים פערים קטנים מול השחקן ומול קורטרייק אך אנחנו מאמינים שנגיע להבנות בימים הקרובים. אנחנו מאוד רוצים לראות את השחקן בבית"ר". בקבוצה ממתינים לתשובת מכבי חיפה בנוגע לרצון לשאול את סינטאיהו סלליך, ומעריכים כי סלליך או אלרואי כהן יצטרפו בקרוב.

בבית"ר הגדירו את החתימה עם קבוצת "אלדד פרי" כספונסר משני כבשורה הטובה ביותר של הקיץ, החמיאו לאבנר קופל ואמרו כי "אחרי שנים שלא היו כאן ספונסרים, בתקופה הכי קשה תדמיתית למועדון, קופל מצליח לשקם את התדמית והמותג, וצפוי בשבועות הקרובים לצרף ספונסרים נוספים ונותני חסות שיעזרו למועדון כלכלית ותדמיתית".

סינטאיהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה ביציע. אדריאן הרבשטיין
בבית"ר עדיין מחכים לתשובת מכבי חיפה לגביו. סלליך/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully