וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס תתארח אצל סמפדוריה במחזור הפתיחה

האלופה תתחיל את הליגה מול הקבוצה שניצחה אותה פעמיים אשתקד. במחזור הרביעי: הדרבי של רומא, מילאן מול נאפולי

לראשונה בהיסטוריה, עונת 2013/14 של הסרייה A תציג לא פחות מחמישה דרבים עירוניים (מילאנו, טורינו, רומא, ורונה וגנואה). הערב (שני) פורסם לוח המשחקים הרשמי לעונה שתצא לדרך ב-24 באוגוסט, ובו נקבע כי במחזור הפתיחה תצא האלופה יובנטוס למראסי של סמפדוריה, הקבוצה היחידה שניצחה אותה פעמיים בעונה שעברה.

עוד במחזור הראשון: נאפולי תארח את בולוניה, מילאן תבקר במגרשה של ורונה (פעם תשיעית ב-12 השנים האחרונות שהרוסונרי פותחים עונה מול עולה חדשה), אינטר תארח את גנואה, פיורנטינה את קטאניה, לאציו את אודינזה ואילו רומא, שלא ניצחה במחזור הפתיחה בחמש השנים האחרונות, תתארח אצל ליבורנו.

שחקני סמפדוריה חוגגים עם אדר גול מול יובנטוס. GettyImages
כך זה נראה במחזור הסיום של העונה החולפת. סמפדוריה חוגגת מול יובנטוס/GettyImages

בכלל, פתיחת העונה של יובנטוס לא פשוטה. במחזור השני (1 בספטמבר) היא תארח את לאציו ושבועיים לאחר מכן תצא לסן סירו לדרבי ד'איטליה מול אינטר במסגרת המחזור השלישי, בו גם ייערך הדרבי של גנואה. גם המחזור הרביעי (22 בספטמבר) צפוי להיות לוהט: מילאן תארח בו את נאפולי ואילו ברומא יתפנו לטובת הדרבי הטעון בין רומא ללאציו, שניצחה את יריבתה העירונית בגמר הגביע בסוף מאי.

במחזור החמישי יעמוד במרכז העימות בין אינטר לפיורנטינה השאפתנית. הדרבי של טורינו יתקיים במחזור השישי, ומיד לאחריו מצפה ליובנטוס משחק ביתי מול מילאן במסגרת המחזור השביעי, בו גם אינטר תארח את רומא ולאציו את פיורנטינה. הדרבי של ורונה, בין ורונה לקייבו, יהיה במחזור ה-13 ואילו הדרבי דלה מדונינה בין אינטר למילאן ימתין למחזור ה-17.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא בגמר הגביע מול לאציו. רויטרס
ינקום במחזור הרביעי על ההפסד בגמר הגביע? פרנצ'סקו טוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully