וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "מוריניו הוא המאמן שהשפיע עליי יותר מכולם"

בלם נבחרת ישראל הוצג בסטנדרד ליאז' ופירגן למאמן שתחתיו שיחק שישה משחקים בלבד: "שמח לשתף פעולה עם גיא לוזון"

גיא לוזון פתח אתמול (ראשון) רשמית את העונה שלו כמאמן סטנדרד ליאז' הבלגית, עם ניצחון יפה, 0:2 בחוץ על מכלן. ובינתיים, טל בן חיים, בלם נבחרת ישראל שחתם במועדון לשנתיים, הוצג במועדון וערך ראיון ראשון עבור האתר הרשמי. בן חיים, שעוזב את הכדורגל האנגלי אחרי תשע שנים באי הבריטי, במהלכן שיחק בקבוצות בולטון, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, פורטסמות', ווסטהאם וקווינס פארק ריינג'רס, ילבש בליאז' את החולצה מספר 26.

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. Alex Livesey, GettyImages
הכי הושפע מז'וזה מוריניו. בן חיים/GettyImages, Alex Livesey

"אחרי חודשיים בטורונטו שבה לא שיחקתי, הייתה לי אפשרות לבחור בין אנגליה לישראל, אבל דודו דהאן קישר אותי לסטנדרד ליאז'. התייעצתי גם עם רמי גרשון לפני המעבר לפה. לאחר שנפגשתי את המאמן והנשיא והבנתי את השאיפות של המועדון הזה. ההחלטה שלי להגיע לכאן", כך אמר הבלם לאתר הרשמי של המועדון.

בן חיים סיפר על תחושותיו במועדון החדש ואמר: "כשאני משחק אני נותן הכל למועדון שלי. אנסה להיות יציב ככל שאפשר, אני רוצה לנצח כל משחק, זו השאיפה שלי. פיזית, אני מרגיש טוב. אני זקוק למעט זמן להתאמן כדי להיות זמין בשביל המאמן."

הבלם הדגיש את הניסיון העתיד שלו באירופה, וגם חשף מי המאמן שהשפיע עליו יותר מכולם בקריירה: "יש לי ניסיון במועדונים גדולים כמו צ'לסי וכעת אני נמצא באחד המועדונים הגדולים בבלגיה. אין ספק שהמאמן שהכי השפיע על הקריירה שלי הוא ז'וזה מוריניו", כך אמר בן חיים ששיחק רק שישה משחקים רשמיים תחת המאמן הפורטוגלי בצ'לסי.

על שיתוף הפעולה הצפוי עם גיא לוזון, אמר: "לי ולגיא יש את התשוקה להשיג ניצחונות, יש לנו את אותה מנטליות. זה מאוד השפיע על ההחלטה שלי להצטרף למועדון"

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
המאמן שהכי השפיע על בן חיים. מוריניו/רויטרס

בתוך כך, הקבוצה של גיא לוזון ממשיכה להתחזק והיום היא הודיעה על החתמתו לשלוש שנים של רוני סטאם, המגן ההולנדי בן ה-29 שסיים את חוזהו בוויגאן וגם של השוער יוהאן תוראם, בן דודו של ליליאן תוראם, שהצטיין בעונה הקודמת בטרואה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully