וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון פתח את העונה עם ניצחון

ללא דודו ביטון וטל בן חיים, סטנדרד ליאז' חגגה 0:2 על מכלן. 90 דקות לאבי ריקן בהפסד ציריך, 0:0 לביברס נאתכו ברוסיה

אחרי שאתמול (שבת) יצאה לדרך הליגה הבלגית, היום הגיע תורו של גיא לוזון לחגוג בכורה על הקווים כמאמנה של סטנדרד ליאז'. לשמחתו הרבה של לוזון, קבוצתו חגגה ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול מכלן ופתחה את העונה ברגל ימין. לוזון השאיר מחוץ לסגל את דודו ביטון וטל בן חיים הישראלים, אבל נהנה ממשחק מצוין של בחוריו.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, בדקה ה-57 האורחים עלו ליתרון אחרי שאימוה אזקייל מצא בכדור עומק מצוין את ג'ופרי ביה שגלגל פנימה כדור שטוח ואיפשר ללוזון לחגוג על הקווים. מכלן חיפשה את השוויון, הרבתה לצאת קדימה ובדקה ה-83 איברהימה סיסה השאיר כדור מצוין למיצ'י בטשואי שכבש את השני. במחזור הבא סטנדרד ליאז' תארח את ליירסה.

במשחק נוסף שנערך היום לוקרן ניצחה בחוץ 2:3 את אנדרלכט האלופה.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
יש לו סיבה טובה לחגוג. גיא לוזון/GettyImages

אבי ריקן שיחק היום 90 דקות בהפסד של פ.צ ציריך 3:1 ללוצרן במחזור השלישי בליגה השוויצרית. זה היה ההפסד הראשון של ציריך העונה והיא ירדה למקום החמישי עם ארבע נקודות (ניצחון, תיקו והפסד). אוליבר בוזניק האוסטרלי כבש צמד עבור הקבוצה המארחת בדקות 18 ו-74 ודריו לסקאנו הפרגוואי הבקיע בתווך בדקה ה-39. מריו גבראנוביץ' צימק עבור ציריך ל-2:1 בדקה ה-57 ופדרו הנריקה חתם את התוצאה עם בעיטה חופשית בדקה ה-90.

ביברס נאתכו שיחק 90 דקות ב-0:0 של רובין קאזאן אצל טרק גרוזני במחזור השלישי בליגה הרוסית. זה היה התיקו השני של רובין, שמדורגת במקום החמישי עם חמש נקודות מתשע אפשריות.

אבי ריקן שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עדיין לא החסיר דקת משחק העונה. ריקן/ברני ארדוב

* עודד גביש לא נכלל בסגל של שלאסק ורוצלאב, שהפסידה ליגלונייה ביאליסטוק 3:2 במחזור השני בליגה הפולנית.

עדכון ראשון: 16:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully