וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו: "אנחנו בדרך הנכונה, העתיד שלנו ורוד"

בריאל מדריד התלהבו מהניצחון על פ.ס.ז', בברצלונה מהילד החדש סרג'י רוברטו: "מזכיר את אינייסטה". וגם ראול התרגש

שלל משחקי אימון מרתקים נערכו אמש (שבת) לקראת העונה החדשה, בהשתתפות מיטב הקבוצות של אירופה. הקרב המעניין מכולם היה כנראה בגטבורג השבדית, שם ריאל מדריד ומאמנה החדש קרלו אנצ'לוטי הכניעו את האקסית של האיטלקי, פריס סן ז'רמן, 0:1 משער של קרים בנזמה.

הקשר הצעיר והחדש של הבלאנקוס, איסקו, ממשיך לצבור דקות משחק בהרכב ובסיום הוא אמר: "תמיד חשוב לנצח, שיחקנו נגד יריבה מאוד חזקה וכעת צריך להמשיך בהגברת הקצב שלנו ולהשתפר בכל יום. היכולות בקבוצה הזו מדהימות, אנחנו צעירים ועם עתיד ורוד לפנינו. אני מאוד מרוצה ממה שאנחנו עושים בינתיים. זה עוד מוקדם, אבל אפשר לראות שאנחנו בדרך הנכונה".

קאקה, עליו אמר אנצ'לוטי לפני המשחק כי הוא צריך לעבוד על המהירות שלו, אמר: "היה משחק טוב וזו חוויה לשחק מול יריבה חזקה כמו פריס סן ז'רמן. אני חושב שהקהל נהנה וזה כל מה שחשוב".

איסקו שחקן ריאל מדריד שומר על זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מאוד מרוצה. איסקו מול זלאטן/רויטרס

ברצלונה, לראשונה תחת השגחתו (עדיין מהיציע) של המאמן החדשה חרארדו מרטינו, לא התקשתה לפרק את ולרנגה הנורבגית עם 0:7, כולל שלושה שערים תוך פחות מרבע שעה בפתיחה. הקטאלנים התרשמו במיוחד מסרג'י רוברטו הצעיר בן ה-21, שהוקפץ לסגל במקומו של טיאגו אלקנטרה שעזב לבאיירן מינכן וסיפק הופעה מרשימה: "הוא יותר מזכיר את אינייסטה מאשר את טיאגו", נכתב עליו ב"אל מונדו דפורטיבו".

מרטין מונטויה, עוד אחד מהכשרונות הצעירים של בארסה, סיפר על מאמנו החדש: "הוא השאיר עלינו רושם מצוין ואני בטוח שנסתגל אליו במהרה והכול יילך בצורה חלקה". על המשחק הוא הוסיף: "מול באיירן היה קשה מאוד כי הם בשלב מתקדם יותר של ההכנה, כאן הלך לנו טוב יותר".

ערב מרגש עבר גם על ראול. החלוץ הספרדי האגדי עלה לשחק במחצית השנייה עם קבוצתו לשעבר שאלקה, שהביסה 0:9 את קבוצתו הנוכחית אל סאעד. ראול כבש צמד ובסיום הודה לקהל: "השנתיים כאן היו נהדרות, אין לי מילים. התרגשתי מאוד ואני רוצה להודות לכולם. זה יום מלא אמוציות ולעולם לא אשכח אותו". ב-22 באוגוסט מצפה לראול חזרה מרגשת עוד יותר, כאשר יזכה למשחק הוקרה מריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו: "יהיה נפלא ללבוש שוב את החולצה של ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully