וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: טאטה ראה את ברצלונה כובשת שביעייה

מאמן ברצלונה ישב ביציע וצפה בשחקניו מביסים את ולרנגה 0:7. ראול חגג ב-0:9 של שאלקה. צפו בשער של פלקאו במונאקו

עונת הכדורגל 2013-14 ממשיכה להתקרב בצעדי ענק וברחבי תבל קבוצות רבות מוסיפות להתכונן אליה באמצעות משחקי הכנה מסקרנים. כמו בכל יום, גם היום מתקיימות התמודדויות רבות מסביב לשעון.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
משחק קליל. מסי/רויטרס

ברצלונה לא ריחמה על ולרנגה הנורבגית שהזמינה אותה למשחק ראווה לציון 100 שנה להקמתה, והביסה את הנורבגים 0:7 באוסלו. טאטה מרטינו ישב ביציע וראה את הקבוצה שלו מדלגת מעל ורלנגה בקלות מירבית למרות ההיעדרויות של שחקני נבחרות ספרד וברזיל. ג'ורדי רואורה עמד בפעם האחרונה על הקווים, לפני שהוא חוזר לעמדת עוזר המאמן. אלכסיס סאנצ'ס (5), כריסטיאן טייו (7) וליאונל מסי (13) קבעו 0:3 מהיר מאוד והמלאכה הושלמה על ידי שחקני המילואים ג'ונתן דוס סנטוס (42), הקמרוני בן ה-18 ז'אן מרי דונגו (52 ו-56) וחואן רומן (86).

אדין דז'קו (מימין) עם דויד סילבה שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים מול סנדרלנד. AP
שער ניצחון. אדין דז'קו/AP

מנצ'סטר סיטי זכתה היום גמר טורניר בארקלייס שנערך באסיה הרחוקה, אחרי ניצחון במשחק הגמר 0:1 על סנדרלנד המתחדשת של פאולו די קאניו. סטבן יובטיץ', חלוץ הרכש המסקרן שהגיע לסיטי מפיורנטינה לא שיחק אבל אלברו נגרדו, רכש נוסף שהגיע מסביליה, פתח בחוד לצידו של אדין דז'קו הבוסני, שכבש את שער הניצחון כבר בדקה התשיעית בבעיטה חזקה ומדויקת מרחוק. דז'קו יכל להכפיל את היתרון בפנדל בדקה ה-65 אך בעט את הכדור לשמיים, הרבה בהשפעת תנאי המגרש הקשים. שחקני רכש נוספים של הסיטי שנכנסו מהספסל היו חסוס נבאס ופרננדיניו.

שחקן טוטנהאם, ג'רמיין דפו, מול שחקן סאות' צ'יינה, ג'ואל ברטוטי. AP
פתח יום עמוס במשחקים עם שלושער. דפו/AP

בצל הספקולציות אודות עתידו של גארת' בייל והדיווחים על כך שהוא ביקש מהנהלת טוטנהאם למכור אותו לריאל מדריד, התרנגולים ניצחו היום 0:6 את אלופת הונג קונג, סאות' צ'יינה. המשחק נערך במסגרת המשחק על המקום השלישי בטורניר בארקלייס, בו טוטנהאם הפסידה לסנדרלנד 3:1 לפני שלושה ימים. ג'רמיין דפו כיכב עם שלושער בדקות 44, 54 ו-80 ועוד לפני כן הלונדונים נהנו משער עצמי של צה (13) וכיבוש של קלינט דמפסי (34). אנדרוס טאונסנד חתם שלוש דקות לסיום. בייל כמובן לא שיחק.

במשחק ידידות שנערך בהמבורג, סיימה הקבוצה המקומית בתיקו 1:1 מול אינטר. מאורו איקרדי, חלוץ הרכש הארגנטינאי שהגיע מסמפדוריה בקיץ, כבש לאינטר כבר אחרי שתי דקות מקרוב אחרי בישול של פרדי גוארין. ארטיום רודבנס השווה לגרמנים עם פתיחת המחצית השנייה.

פיורנטינה ממשיכה להרשים במשחקי ההכנה שלה, והפעם דרסה 0:7 את אפולון לימסול. מריו גומז כבש את הראשון אחרי פחות מדקה, מנואל פסקואל העלה ל-0:2 ובמחצית השנייה המחליפים ריידר מאטוס וג'וזפה רוסי כבשו צמדים, כשבתווך גם פקונדו רונקאגליה הצטרף לחגיגה.

מריו גומז שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מרשים מאוד. גומז/רויטרס

משחק מסקרן נוסף שנערך בגרמניה והפגיש את שאלקה עם קבוצת אל סעד, שבה מככב ראול, החלוץ הספרדי הוותיק שכיכב שנתיים בשאלקה. הקבוצה מגלזנקירשן התעללה בקטארים עם 0:9 קל כאשר ראול משחק במחצית השניה במדי שאלקה ואף כובש עבורה צמד שערים בדקהה-65 וה-70 (בפנדל). ג'פרסון פרפאן הפרואני פתח עם שער בפנדל בדקה השלישית והשלים צמד בדקה ה-31. אדם סלאי, החלוץ ההונגרי שהגיע לגלזנקירשן ממיינץ, השלים צמד משלו. קלאס יאן הונטלאר היה השחקן הרביעי שכבש צמד (57 ו-60), לאון גורצקה הצעיר הסתפק בשער אחד (59).

אחרי שני הפסדים, מונאקו סוף כל סוף השיגה ניצחון בכורה במשחקי ההכנה שלה, כשגברה 0:3 על לסטר סיטי. כבר אחרי שש דקות הגביה ז'ואאו מוטיניו כדור קרן, והמגן הצעיר לייבין קורזאווה, בן לאב מגוואדלופ ואם מפולין, נגח פנימה מקרוב. בדקה ה-37 הגיע תורו של רדאמל פלקאו, שהרשית את השני שלו במדי הקבוצה מהנסיכות אחרי שאנדראה ראג'י האיטלקי העביר רוחב מצד ימין ויאניק פריירה קראסקו פתח רגליים. חמש דקות לסיום חתם מרסל טיסראן בן ה-20 את התוצאה.

קבוצה נוספת שמתכוננת לעונה הקרובה והשיגה ניצחון יפה היא מילאן, שניצחה 1:2 בחוץ את ולנסיה הספרדית. רוביניו הברזילאי, שיקווה לתת עונה טובה יותר מאשתקד, החמיץ פנדל בדקה ה-22 אך כבש לאחר דקה מקרוב. נייג'ל דה יונג ההולנדי כבש את השני בדקה ה-38, דני פארחו רק צימק בדקה ה-53.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. GettyImages
סוף סוף, ניצחון. פלקאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully