וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את אייק אפוואיבו

27.7.2013 / 22:20

האלופה צירפה את הפורוורד (28, 2.05) שרשם 16.9 נק' ו-5.7 ריב' בעונה שעברה. פרנקו: "הוא יכול להתפתח לשחקן מלהיב"

במכבי חיפה ממשיכים בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה, והערב (שבת) הודיעה האלופה על החתמת הפורוורד אייק אפוואיבו, שהצטיין בעונה החולפת במדי נואבו לארדו המקסיקנית. "אייק הוא פורוורד מאוד מגוון, שיגרום לחוסר התאמות רבות נגד קבוצות בישראל", אמר הבעלים של מכבי חיפה, ג'ף רוזן.

מאמן הקבוצה, דני פרנקו הוסיף: "אייק הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו בשנתיים האחרונות. הוא ביצע התקדמות משמעותית בקריירה שלו, והוא מביא שפע של יכולות וקליעה חזקה. הוא יכול להתפתח לשחקן מאוד מלהיב".

אייק אופוג'בו במדי מכללת SMU. AP
יחזק את האלופה. אפוואיבו/AP

אפוואיבו (28, 2.05) הוא יליד סן אנטוניו שהגיע בשנת 2004 לאוניברסיטת סאות'רן מתודיסט, בה עברו לא מעט שחקנים אפריקאים, ביניהם במבה פול ששיחק בישראל. בעונת 2007/8 יצא לראושנה לאירופה לגנט הבלגית והרשים עם 11.2 נקודות ו-6 ריבאונדים. את העונה שלאחר מכן פתח לא טוב ושוחרר. בעונת 2009/10 חתם בליגה המקסיקנית בשורות נואובו לארדו ושיחק בקבוצה שנתיים כשבקיצים הוא משחק בליגה הפורטו ריקנית.

את עונת 2011/12 פתח הסנטר הניגרי בליגה הארגנטינאית אך לאחר זמן קצר חזר לשורות נואבו לארדו, ואת העונה סיים בקנקון מהליגה המקסיקנית. גם בעונה שעברה המשיך בקבוצה המקסיקנית בה השלים כמעט 4 שנים מלאו ורשם 16.9 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. במרץ 2013 חתם בליגה בונצואלה ורשם ב-20 משחקים 12.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עד כה חתמו בקבוצה של דני פרנקו הזרים שרווד בראון וקרווין בריסטון, מורן רוט ודגן יבזורי והם מצטרפים לאנטון שוטבין, עידו קוז'יקרו ואלכס צ'וברביץ' שממשיכים לעונה נוספת במדי האלופה.

דני פרנקו מאמן ברק נתניה. מגד גוזני
הסגל מתחיל להתגבש. פרנקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully