וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גרשון כבש בבכורה בבוורן, שפונגין בישל במונס

מחזור מוצלח לישראלים בבלגיה: הבלם הבקיע ב-1:1 מול גנט, המגן בישל מול סרקל. 45 דק' לקדוסי בהפסד לוזאן לבאזל

המחזור הראשון בליגה הבלגית נמשך הערב (שבת) והניב גם שער ישראלי ראשון, כאשר רמי גרשון כבש בבכורה הרשמית שלו במדי בוורן, שסיימה ב-1:1 מול גנט. בניגוד לחנן ממן שלא נכלל בסגל של בוורן, הבלם הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-52 היה במקום כדי לדחוק מקרוב כדור חופשי של מילוש מאריץ'. לצערה של המארחת, קרלוס דיוגו האורוגוואי השווה עבור גנט בדקה ה-71. גרשון השלים 90 דקות וציין בסך הכול את שערו השני בקריירה בליגה הבלגית, כשהקודם היה במדי קורטרייק ב-6 בנובמבר 2010 (בניצחון 0:4 על בירסחוט). שער נוסף הוא כבש בעונה הקודמת במדי סלטיק, וגם אז זה קרה בהופעת הבכורה.

גם יובל שפונגין ערך בכורה מוצלחת במדי מונס, כשבישל את שער היתרון לז'רמי סאפינה בדקה ה-42 ב-1:1 מול סרקל ברוז'. גם מונס לא שמרה על יתרונה וספגה את השוויון מלוקאס ואן אנו. שפונגין שיחק 90 דקות כמגן ימני, גם שלומי ארבייטמן השלים 90 דקות בהרכבה של מונס והגיע לשני מצבים טובים שלא נוצלו.

אוהד קדוסי פתח הערב בהרכבה של לוזאן במחזור השלישי בליגה השוויצרית, אבל הוחלף בהפסקה בהפסד 2:0 לאלופה באזל, שתגיע מעודדת למשחק הראשון מול מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות בעוד שלושה ימים. החלוץ הישראלי לא הצליח להשפיע, וקבוצתו נכנעה בדקה ה-32 לשער של הבלם פביאן שר. במחצית השנייה המשיכה באזל לשלוט, והקפטן מרקו שטרלר קבע 0:2 בדקה ה-81 אחרי מבצע של המצרי מוחמד סלאח. באזל עם שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים, לוזאן עדיין ללא נקודה.

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אוהב משחקי בכורה. רמי גרשון/ברני ארדוב

הכנה

שבועיים לפני מחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית, בו יארח עם קבוצתו את טולוז של עדן בן בסט, מאור מליקסון פתח הערב בהרכב ולנסיין שהביסה 0:4 במשחק הכנה את פנאתינייקוס היוונית. מרקו דה סילבה הצעיר כבש עבור הצרפתים בדקה ה-12, מתיו דוסבי העלה ל-0:2 בדקה ה-19 ובחלוף חמש דקות כדור שלו מצד ימין פגע בדויד מנדס דה סילבה מפנאתינייקוס ונכנס פנימה. מליקסון הוחלף במחצית, וז'ואל סאז היה חתום על השער הרביעי בדקה ה-76.

* סלטיק, ללא בירם כיאל שכמו יתר השחקנים הבכירים קיבל מנוחה לאחר העלייה לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, הפסידה במשחק ידידות 2:1 לבורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף במשחק ההכנה בו הובסה ויטסה 4:0 בידי לברקוזן.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין הצרפתית. GettyImages
הליגה נפתחת בעוד שבועיים. מאור מליקסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully