וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב בישל במשחק הפתיחה של הליגה הבלגית

הקשר שיחק 84 דקות והיה מצוין ב-0:2 של קלאב ברוז' על שרלרואה. 90 דק' לשהר ב-1:1 של הרטה עם הכוכב האדום

הליגה הבלגית יצאה הערב (שישי) חגיגית לדרך, כשליאור רפאלוב וקלאב ברוז' גברו על שרלרואה 0:2. הקשר הישראלי היה פשוט מצוין, מעורב בהרבה מההתקפות של קבוצתו, ואף היה אמון על בישול השער הראשון במשחק. זה קרה בדקה ה-66, כשרפאלוב מצא את וונג שנגיואן, הרכש הסיני של קלאב ברוז', שהפציץ כדור אדיר מ-25 מטרים הישר אל חיבורי הקורות. הישראלי הוחלף בדקה ה-84, ובתוספת הזמן ראה מהספסל את ג'ונתן בלונדל קובע את תוצאת המשחק עם בעיטה מצוינת נוספת מחוץ לרחבה.

מחר יארחו שלומי ארבייטמן ויובל שפונגין במדי מונס את סרקל ברוז', כאשר בוורן של חנן ממן ורמי גרשון תארח את גנט. ביום ראשון יערוך הופעת בכורה רשמית בבלגיה המאמן גיא לוזון, כשסטנדרד ליאז' שלו ושל דודו ביטון תתארח אצל מכלן.

ליאור רפאלוב נכנס לעונה החשובה ביותר בקריירה שלו

נושא: קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
יופי של משחק. רפאלוב/GettyImages

בן שהר ממשיך לקבל דקות משחק בעולה החדשה לליגה הראשונה בגרמניה, הרטה ברלין, ופתח הערב (שישי) בהרכב הקבוצה במסגרת משחק האימון מול הכוכב האדום בלגרד. לאחר שעלה כמחליף במשחק האימון מול פאלרמו באמצע השבוע, פתח הפעם החלוץ הישראלי בהרכב כשקבוצתו סיימה ב-1:1.

כבר בדקה השביעית הגיע שהר להזדמנות ראשונה, אך בעט לא מספיק מדויק. בדקה ה-71 קיבלה הרטה כדור עונשין מ-11 מטרים, והקשר הברזילאי רוני בעט פנימה. בדקה ה-83 השוותה הכוכב האדום ובדקה ה-89 קיבל שהר הזדמנות להכריע את המשחק כשמצא עצמו חופשי לגמרי ברחבה, אך בעט ליד הקורה הימנית.

בן שהר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
הגיע לשני מצבים טובים. בן שהר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully