וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חרארדו מרטינו הוא 'חולה עבודה' כמו פפ וטיטו"

התקשורת בברצלונה מדווחת על היממה הראשונה של המאמן. הערב (20:00, ספורט2) הוא יישב ביציע במשחק נגד ולרנגה

על פניו המשחק של ברצלונה הערב (שבת, 20:00, ספורט2) נגד ולרנגה הנורבגית באוסלו הוא בסך הכול עוד משחק הכנה, אבל במועדון הקטלאני מתרגשים. הסיבה: זה יהיה למעשה המשחק הראשון של הקבוצה תחת עיניו הבוחנות של המאמן החדש, חרארדו "טאטה" מרטינו.

טאטה אמנם לא צפוי לעמוד על הקווים ומי שיעשה זאת בפעם האחרונה יהיה עוזרו של טיטו וילאנובה, ג'ורדי רואורה, אבל המאמן הארגנטינאי כבר עובד במרץ. בתקשורת המקומית כבר מגדירים את מרטינו כ"וורקוהוליק כמו קודמיו, פפ גווארדיולה וטיטו וילאנובה", מאמן שלא מפסיק לעבוד לרגע גם מחוץ למגרש האימונים. ב"אלמונדו דפורטיבו" ציטטו גורמים במועדון שמי שאומרים שמאז ההצגה של טאטה אתמול, הוא כבר הספיק לקיים שתי ישיבות מקצועיות ארוכות.

מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו. GettyImages
מתחיל לעבוד. מרטינו/GettyImages

הבוקר מרטינו תפס מקום צדדי בחדר האוכל של בית המלון והזמין בזה אחר זה לשיחות אישיות את כל 23 שחקני הסגל שהגיעו לאוסלו. הראשון איתו המאמן החדש שוחח היה קרלס פויול הוותיק והשניים דיברו כבר אתמול. בנוסף, טאטה כבר הספיק לדבר עם טיטו וילאנובה בטלפון והאחרון איחל לו הצלחה בתפקידו החדש.

הערב מרטינו כאמור יישב ביציע הכבוד של אצטדיון אולבאל באוסלו. כ-25,500 אלף צופים אמורים להגיע לצפות באלופת ספרד מכבדת את ולרנגה בחגיגות 100 שנה להקמתה (התאריך הרשמי הוא 29 ביולי 1913). בארסה שוב תחסר שחקנים מרכזיים מנבחרות ברזיל וספרד, אבל ליאונל מסי הגיע ו-1,500 צופים הגיעו לאימון המסכם של הקבוצה. הערב אף כיסא לא אמור להישאר מיותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully