וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "אם מסי וניימאר לא יצליחו לשחק ביחד, זו אשמתי"

עידן חדש נפתח בברצלונה: המאמן הארגנטינאי, שמחליף את וילאנובה החולה, הוצג בקאמפ נואו: "אתאים את עצמי לדרך של המועדון ואוודא שלשחקנים יש רעב להצלחה". לגבי מסי וחלקו במינויו: "לא מכיר אותו אישית. הוא ישחק באותה עמדה". זוביזארטה: "אדחה כל הצעה על פברגאס"

צפו בחרארדו מרטינו חותם על חוזהו כמאמן ברצלונה

עידן חדש בברצלונה: המאמן הארגנטינאי חרארדו "טאטה" מרטינו, שמונה רשמית למאמן במקומו של טיטו וילאנובה החולה, מוצג בשעה זו במסיבת עיתונאים מיוחדת בקאמפ נואו. אחרי שנחת בקטאלוניה אתמול וזכה לקבלת פנים מלבבת דווקא מאוהדי קבוצתו הקודמות ניואל'ס אולד בויס, המאמן ניצב לראשונה מול המצלמות והתייחס גם לליאונל מסי, שעל פי דיווחים השפיע רבות על קבלת ההחלטה למנותו.

על התחושות הראשונות בברצלונה ועל הציפיות, אמר מרטינו: "אני מאוד שמח ומודה להנהלה של ברצלונה על האמון שיש להם בי. יש למועדון הזה היסטוריה מרשימה. אני רוצה לאחל בהצלחה לטיטו וילאנובה. שוחחתי עם טיטו בטלפון, הוא איחל לי בהצלחה ואני חיזקתי אותו. אני לא מודאג מהתקשורת כאן. מה שמעסיק אותי יותר הוא להכיר כעת את המערכת ואת השחקנים טוב יותר כדי שנוכל לשחק היטב".

"אני כבר מחכה ליצור קשר עם השחקנים בפעם הראשונה, ומקווה שנמלא את המטרות הקבועות של ברצלונה - לזכות בתארים. אני אצטרך להתאים את עצמי לדרך של המועדון ושל השחקנים. עכשיו נתחיל לעבוד עם הכלים שיש לנו", אמר מרטינו.

"זה מועדון עם ציפיות גבוהות, גם מאמנים אחרים התקשו כאן. מצד שני, יש לו הרבה יתרונות. יש בי רעב להמשיך לנצח. כל השנים האחרונות היו מוצלחות עבור ברצלונה, ואני מקווה שנכיר את השחקנים בצורה מהירה כדי שאוכל לבטוח בהם ולחבר אותם בצורה מהירה".

מאמן ברצלונה הנכנס חרארדו  "טאטה" מרטינו. AP
"אני לא מודאג מהתקשורת כאן. מה שמעסיק אותי יותר הוא להכיר כעת את המערכת ואת השחקנים". מרטינו/AP

לגבי התפקוד של ניימאר ומסי יחדיו אמר מרטינו: "אני מכיר אותם די טוב כי שניהם מגיעים מדרום אמריקה. שני שחקנים גדולים כמו מסי וניימאר יכולים לשחק ביחד, אין בזה שום דבר פסול או רע. אם הם לא יצליחו לשחק ביחד, זו אשמתי. למדתי בניואל'ס לנסות להתאים את עצמי לשחקנים שיש לי בסגל. זה מה שחשוב. בפראגוואי היה לי סגל אחר לגמרי מניואל'ס, ובברצלונה סגל אחר לגמרי מניואל'ס".

"אני מכיר בעובדה שרוב האנשים בקטאלוניה לא מכירים אותי. עבדתי בדרום אמריקה, כך שזה נורמלי שלא אהיה מוכר כאן. הדבר הכי חשוב הוא לוודא שלשחקנים עדיין יש את הרעב להמשיך להצליח".

לגבי מסי עצמו, והחלק שלו במינויו למאמן אמר מרטינו: "שנינו מגיעים מרוסאריו וניואל'ס הוא המועדון שלנו, אבל אני לא מכיר אותו ממש באופן אישי. בשנים האחרונות הוא שיחק בכל מיני תפקידים ומילא אותם בהצלחה. הוא אמור להמשיך לשחק בדיוק באותה עמדה ששיחק בה בעונה שעברה, עמדה קדמית שבה יוכל לכבוש הרבה שערים. חשבתי שיום אחד אאמן אותו, אבל בניואל'ס. לא האמנתי שזה יהיה בברצלונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ליאונל מסי (מימן), ניימאר, משחק ידידות. רויטרס
"שני שחקנים גדולים כמו מסי וניימאר יכולים לשחק ביחד". מסי וניימאר/רויטרס

המנהל הספורטיבי של ברצלונה אנדוני זוביזארטה סיפר במסיבת העיתונאים על האירועים שקדמו להחתמת מרטינו: "סנדרו הודיע לי את החדשות על וילאנובה, וניסינו לפעול כמה שיותר מהר כדי למצוא פיתרונות. בהזדמנות הזאת אנחנו רוצים למסור איחולי החלמה לטיטו. החיים נמשכים. עכשיו יש לנו את מרטינו, דיברתי איתו הרבה בטלפון בשבוע האחרון. רצינו מאמן שהרעיון שעומד מאחורי ברצלונה לא זר עבורו".


על עתידו של ססק פברגאס בברצלונה אמר זוביזארטה: "ברצלונה כבר דחתה שתי הצעות ממנצ'סטר יונייטד על ססק, ואני אדחה הצעה נוספת אם תגיע כזאת. הוא לא למכירה".

מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו (ימין) עם נשיא המועדון סנדרו רוסל. רויטרס
"החיים נמשכים. עכשיו יש לנו את מרטינו"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully