וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: גיל אמיתי חתם לשנתיים

27.7.2013 / 10:43

כצפוי, הגארד הצעיר (23, 1.97) ימשיך לשחק בשורות העולה החדשה: "שמח להמשיך בליגת העל עם מועדון שמאמין בי"

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (שבת) על החתמתו של הגארד הישראלי גיל אמיתי לעונה נוספת. אמיתי סיכם את תנאיו במועדון עוד לפני זמן רב, והוא מצטרף לטל דן וככל הנראה גם לרז זהביאן שימשיכו עונה נוספת בשורות העולה החדשה לליגת העל. כמו כן צירפה הקבוצה את השחקן הוותיק מאיר טפירו ואת הפורוורד האמריקאי גארי פלאוורס, שעל הגעתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

גיל אמיתי שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
שמח להישאר. גיל אמיתי/ברני ארדוב

"אני שמח מאוד להמשיך בעירוני נס ציונה בליגת העל עם מאמן ומועדון שמאמינים בי, עם עיר שלמה שעומדת מאחורי המועדון וקהל צעיר של משפחות. אני כבר לא יכול לחכות שהעונה תתחיל", אמר אמיתי בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה. המאמן נדב זילברשטיין הוסיף: "אחד הדברים החשובים במועדון ולשחקן הוא דרך והמשכיות, לכן אני שמח מאוד על החתמתו של גיל לשתי עונות נוספות במועדון. לגיל פוטנציאל גדול ואופי מצויין לעשות את הקפיצה לליגת העל ואין לי ספק שהוא יעמוד באתגר".

אמיתי (23, 1.97) גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, ושיחק מעט בבני השרון בעונת 2008/9 לפני שירד ללאומית. בעונת 2009/10 הראה את הכישרון שלו בכפר סבא/כוכב יאיר, מה שגרם למ.כ הבקעה לצרפו בתחילת העונה שלאחר מכן. לאחר שלא קיבל מספיק דקות משחק חזר לשורות כפר סבא/כוכב יאיר. בעונת 2011/12 חתם בעירוני רמת גן, הראה ניצוצות ובאמצע העונה עבר להפועל חולון אך שוב לא זכה לדקות משחק רבות. בעונה שעברה חתם בנס ציונה, הפך לבורג חשוב בקבוצה, ורשם 10.5 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-36 משחקים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully