וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: מאיר טפירו חתם, גארי פלאוורס סיכם

22.7.2013 / 9:49

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, השחקן הוותיק מצטרף לעולה החדשה, שסיכמה גם עם הפורוורד האמריקאי (27, 203)

שחקן הפועל ירושלים מאיר טפירו. מגד גוזני
אתגר חדש. טפירו/מגד גוזני

מאיר טפירו חתם אמש (ראשון) בשורות העולה החדשה עירוני נס ציונה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. טפירו קיבל אמש הודעה מהפועל ירושלים שהקבוצה ויתרה על שירותיו. כמו כן סיכמה נס ציונה עם הפורוורד האמריקאי גארי פלאוורס, ובקבוצה ממתינים לחוזהו של השחקן ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA.

טפירו (38, 1.92), שחקן העשור של הכדורסל הישראלי, הספיק לעבור כמעט בכל קבוצה בכדורסל הישראלי. הוא החל את דרכו בקריות והגיע להפועל תל אביב בעונת 1994/5. מאז שיחק בהפועל ירושלים, הפועל אילת, בני הרצליה, מכבי חיפה, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד ופעם נוספת בהפועל ירושלים. כמו כן שיחק טפירו עונה אחת בנאנסי הצרפתית.

מאמן מכבי אשדוד, עופר ברקוביץ'. ברני ארדוב
גורם מכריע במעבר. ברקוביץ'/ברני ארדוב

אחד הגורמים המכריעים בעסקה היה הציוות של עופר ברקוביץ' כמנהל מקצועי. טפירו כידוע עבר שנתיים מאוד מוצלחות אצל ברקוביץ' באשדוד וכעת השניים ישובו לשתף פעולה גם בעולה הטרייה לליגת העל.

יו"ר הקבוצה יניב מזרחי סיפר על ההחתמה: "זהו כבוד גדול עבור המועדון הצנוע שלנו ששחקן בקנה מידה של מאיר ישחק בקבוצה, מאיר היה השחקן הראשון שרצינו לעמדת הרכז. מכיוון שאנחנו מועדון צעיר בטח בליגת העל רצינו משהו בעל ניסיון ואין יותר מתאים ממאיר כדי להוביל את הקבוצה להצלחות בליגת העל, כעת נתפנה לבנות את שאר הסגל".

נדב זילברשטיין, מאמן הקבוצה: "אני מאוד שמח על הצטרפותו של מאיר לקבוצה. אין ספק שיתרום למועדון רבות מנסיונו ומתשוקתו למשחק. החתמת שחקן בדמותו תסייע לקבוצה ולקהל אוהדינו ליהנות מכדורסל טוב בעונה הקרובה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני עירוני נס ציונה חוגגים עלייה לליגת העל. קובי אליהו
חושבים בגדול. נס ציונה חוגגת עלייה/קובי אליהו

פלאוורס (27, 2.03) הוא יליד דאלאס שאת השנתיים הראשונות ללימודיו במכללות עשה בצ'יפולה ג'וניור קולג'. בשנת 2009 התקבל לאוניברסיטת דרום מיסיסיפי כשבשנתו השנייה והאחרונה רשם 18.8 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק, מה שהעלה את שמו כמועמד לכמה קבוצות.

בעונת 2011/12 חתם בברמהאבן הגרמנית, אך נחתך לפני העונה, הספיק לשחק שישה משחקים לא רעים בדרמה מהליגה הראשונה ביוון, אך אז קיבל הזדמנות להיבחן בגולדן סטייט ולא הרשים. את העונה סיים בליגת הפיתוח של ה-NBA. גם את העונה החולפת העביר פלאוורס בליגת הפיתוח ורשם 14.7 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

בקבוצה הצנועה מקווים לבנות סגל מכובד לקראת העונה הבאה, כשעד כה הודיעו רק על החתמתו של טל דן לשנתיים נוספות. גם הקפטן רז זהביאן, והגארד גיל אמיתי, צפויים להמשיך, כשעל עתידו של טל קרפלס טרם התקבלה החלטה. שחקן נוסף שמועמד להצטרף הוא קפטן נבחרת העתודה בן אלטיט. בנס ציונה מעוניינים להחתים זרים בעלי עבר בליגת העל, על מנת להקל את תהליך הקליטה בליגת הבכירה.

מימין: גארי פלאוורס שחקן מכללת מיסיסיפי סטייט. AP
יחזק את העולה החדשה. פלאוורס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully