וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה רוצה את מאיר טפירו, מחכה להחלטת ירושלים

8.7.2013 / 8:22

בבירה יודיעו בימים הקרובים אם הקבוצה תממש את האופציה לגבי הרכז הוותיק. אם ישוחרר, העולה החדשה מועמדת לצרפו

שחקן הפועל ירושלים מאיר טפירו. מגד גוזני
מבוקש. טפירו/מגד גוזני

לפני חודש וחצי השלימה עירוני נס ציונה את העלייה לליגת העל בתום סדרת גמר הפלייאוף בלאומית מול מכבי הוד השרון, ולמרות שכבר השיגה את התקציב לליגת העל, עדיין לא ביצעה הקבוצה הסימפטית רכש ראשון. לוואלה! ספורט נודע כי בנס ציונה היו מעוניינים לראות את מאיר טפירו כישראלי המוביל של הקבוצה, ומחכים להתפתחויות בינו לבין הפועל ירושלים, שמחזיקה באופציה לגביו לעונה הבאה.

ירושלים הייתה אמורה להודיע לטפירו (38, 1.92) עד ל-1 ביולי האם הוא ממשיך, כשאי הודעה משמעותה מימוש האופציה. אלא שהמאבקים בקבוצה מונעים בשלב זה את קבלת ההחלטות, וטפירו, ביחד עם מספר שחקנים נוספים, קיבלו בקשה להאריך את האופציה בשבוע. היום (שני) הגיע התאריך החדש, ועל פי מקורביו ייתכן כי הוא יתבקש להמתין מספר ימים נוספים. בכל מקרה ההערכות הן שאם קפטן נבחרת ישראל לשעבר לא ימשיך בשורות האדומים, נס ציונה היא הקבוצה המובילה לקלוט אותו.

בקבוצה הצנועה מקווים לבנות סגל מכובד לקראת העונה הבאה, כשעד כה הודיעו רק על החתמתו של טל דן לשנתיים נוספות. גם הקפטן רז זהביאן, והגארד גיל אמיתי, צפויים להמשיך, כשעל עתידו של טל קרפלס טרם התקבלה החלטה. שחקן נוסף שמועמד להצטרף הוא קפטן נבחרת העתודה בן אלטיט. בנס ציונה מעוניינים להחתים זרים בעלי עבר בליגת העל, על מנת להקל את תהליך הקליטה בליגת הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully