וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס ניצח את קובי בריאנט במדד הפופולאריות

לראשונה מזה ארבע שנים הוכתר קינג ג'יימס ראשון בסקר של ESPN עם 12.9 אחוז מהקהל שבחר בו. ומי עוד ברשימה?

המאבק בין שני הסופרסטארים של ה-NBA, לברון ג'יימס וקובי בריאנט, החל עוד הרבה לפני שעונת 2013/14 יצאה לדרך: לראשונה מזה ארבע שנים, הפורוורד של מיאמי הוכתר כשחקן הפופולארי ביותר בליגה, כך מתברר מתוך משאל שערכה ESPN.

קרוב ל-13 אחוזים (12.9) מחובבי ה-NBA תמכו במועמדותו של האלוף כשחקן המועדף העונה שהשאיר מאחור את כוכבה הפצוע של הלייקרס שסיים עם 12.5 אחוז. כאמור זו הפעם הראשונה מאז עונת 2008/9 שבריאנט לא נמצא בראשות הרשימה. מלבד אותה שנה, בריאנט זכה בתואר מ-2006/7 עד 2011/12 - חמש פעמים בשש השנים האחרונות.

צפו במהלכים היפים ממשחק ההכנה של נבחרת ארה"ב

אלן אנדרסון סיכם לשנתיים בברוקלין

מטה וורלד פיס מתכוון לשנות את שמו שוב

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. רויטרס
נערץ בעיקר על ידי הילדים. לברון ג'יימס/רויטרס

מיד לאחר ההחלטה הדרמטית של לברון ג'יימס להיפרד מקליבלנד, ירד מדד הפופולאריות שלו בארצות הברית כשמ-15.6 אחוז במדי הקאבס הוא צנח ל-10.2 ו-9.4 אחוזים בשתי העונות הראשונות במיאמי. לברון, כך מתברר, זוכה לתמיכה רחבה בעיקר בקהל האפרו אמריקאי כש-24 אחוז תמכו בג'יימס לעומת 16 אחוז מאותו קהל שתמך בבריאנט. ג'יימס גם נערץ על ידי הצעירים (בני 12-17) כשהוא עומד על 18 אחוזים לעומת 15 אחוז בלבד לטובת בריאנט.

ואילו עוד שחקנים נמצאים ברשימת הפופולאריות, אבל הרחק מאחורי השניים? קווין דוראנט במקום השלישי עם 3.6 אחוז, דרק רוז רביעי עם 2.8 אחוז ודווין וויד חמישי עם 2.6 אחוז.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
יחזור בגדול בעונה הבאה? קובי בריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully