וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אנדרסון סיכם לשנתיים בברוקלין

אקס מכבי ת"א שהרשים בטורונטו בעונה שעברה מצטרף לקבוצת החלומות של הנטס. "אני בדרך לברוקלין!", צייץ בטוויטר שלו

במכבי תל אביב אלן אנדרסון לא ממש השתלב, וזכה שוב ושוב לביקורות מצד הקהל הצהוב, ואילו, בשקט בשקט, הגארד האמריקאי רושם קריירה לא רעה בכלל בליגה הטובה בעולם. הערב (שישי) מדווחים בארצות הברית כי אנדרסון סיכם לשנתיים תמורת שני מיליון דולר בקבוצה המרתקת של הקיץ עד כה ב-NBA - ברוקלין - ויחזק את הספסל של ג'ייסון קיד. "אני רוצה להודות לטורונטו ראפטורס ולאוהדים שלה על התמיכה והאהבה... עכשיו אני בדרך לברוקלין!!" כתב השחקן בחשבון הטוויטר שלו.

אלן אנדרסון שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
מי שלא רצה אותו במכבי תל אביב, מקבל אותו כשחקן לגיטימי ב-NBA. אלן אנדרסון/רויטרס

עד כה, אמונים הנטס על אחת העסקאות הגדולות של השנים האחרונות בארצות הברית, כשצירפו מבוסטון את פול פירס, קווין גארנט וג'ייסון טרי. כמו כן, החתים המיליארדר הרוסי מיכאיל פרוחורוב את אנדרי קירילנקו, שצפוי גם הוא לעלות מהספסל, כשהחמישייה תכלול את דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון, פירס, גארנט וברוק לופז.

אנדרסון (30, 1.98 מ'), ששיחק במכבי תל אביב בעונת 2009/10 ולאחר מכן נדד לברצלונה, שב ל-NBA במרץ 2012, כשקיבל חוזה זמני בטורונטו. הגארד הוותיק הרשים במדי הראפטורס וזכה לחוזה מובטח, ובעונה החולפת הרשים מאוד בדרך לממוצעים של 10.7 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-20.5 דקות למשחק. ב-23 במרץ, 2013, התפוצץ במדיסון סקוור גארדן של ניו יורק עם 35 נקודות מול הניקס. בחמישה משחקים נוספים בעונה שעברה קלע מעל 20 נקודות.

* אחרי שפרו אנטיץ' חתם לשנתיים באטלנטה, הגיע הערב אירופי נוסף ב-NBA והפעם מדובר במירוסלב ראדוליצ'ה. סנטר הסרבי (25, 2.13 מ') יחתום לשנתיים ויחליף בסגל של הבאקס את גוסטבו איון, ששוחרר.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully