וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.7

יונייטד עשויה להציע 80 מיליון ליש"ט על כריסטיאנו רונאלדו, צ'לסי עשויה לרדת מרוני, נאפולי לא עוצרת. כל השמועות מאירופה

העברות

* זה רשמי: מייקון חתם לשנתיים ברומא לאחר שחוזהו במנצ'סטר סיטי הותר.

* חלוץ סלטיק גארי הופר עבר לנוריץ' תמורת 5 מיליון ליש"ט.

* העולה החדשה לפרמיירליג האל סיטי סיכמה על רכישתו של חלוץ אוויאן ונבחרת חוף השנהב, יאניק סאגבו.

* וויגאן צירפה את מגן אולימפיה, חואן קרלוס גרסיה, שחתם לשלוש שנים.

* קשר הופנהיים אפריה אקווה הושאל לפארמה.

* סטפן קיסלינג המצוין האריך את חוזהו בלברקוזן עד 2017.

* מנצ'סטר יונייטד השאילה את הקשר הצעיר ריאן טוניקליף לאיפסוויץ'.

* מגן וארזה קיאקיס צ'רלאקומפוס עבר לורונה.

גארי הופר שחקן סלטיק. רויטרס
עובר לפרמיירליג. הופר/רויטרס

שמועות

* ב'מנצ'סטר איבנינג ניוז' טוענים כי יונייטד חזרה למירוץ אחר כריסטיאנו רונאלדו, ועשויה להציע 80 מיליון ליש"ט עבורו. על פי הדיווח, הטריגר עלול לשלב שני אלמנטים: עזיבתו האפשרית של ויין רוני, שעשויה להכעיס את הקהל, והגעתו האפשרית של גארת' בייל לריאל מדריד. אם שני הדברים יתקיימו, השדים האדומים עשויים להעביר הילוך בנסיון להשיב את הכוכב הפורטוגלי שעזב אותם ב-2009.

* 'דיילי מייל' נתן תקווה לאוהדי מנצ'סטר יונייטד, כשדיווח שססק פברגאס סיפר לחבריו באנגליה שהוא אכן מעוניין לעזוב את ברצלונה לטובת השדים האדומים. אבל במסיבת העיתונאים הרשמית של ברצלונה אמר המאמן החדש חרארדו מרטינו שפברגאס לא למכירה.

* צ'לסי יורדת מוויין רוני? ז'וזה מוריניו בראיון באנגליה: "אין חדש לגביו, הגשנו הצעה ליונייטד והיא נדחתה. אנחנו מרוצים ממה שיש בסגל שלנו". לסיפור המלא לחצו כאן.

* ברנדן רוג'רס התריע בפני לואיס סוארס: "הוא יעשה טעות אם יעבור לארסנל, זה לא הגיוני לעזוב את אחד המועדונים הגדולים בעולם לקבוצה כזו". וב"גארדיאן" מדווחים שבכיר בהנהלת ליברפול, איאן איירה, מתעקש שהאורוגוואי לא למכירה.

* בינתיים ארסנל מגבירה את המאמצים לצירופו של ברנארד, הקשר הברזילאי המחוזר של אתלטיקו מיניירו, שצפוי לעזוב את קבוצתו אחרי הזכייה בגביע הליברטדורס.

* ווסלי סניידר הודה שהוא שומר על קשר רצוף עם ז'וזה מוריניו, אך צינן את השמועות על מעברו לצ'לסי: "אין לכך שום קשר לעתיד שלי, אנחנו פשוט חברים טובים".

* אחרי צירופו של הקשר דמיטרי טורבינסקי אתמול, רובין קאזאן עשויה להחתים גם את כריס מאבינגה, מגינה של ראן.

לואיס סוארס שחקן ליברפול (ימין) מול בקארי סאנייה שחקן ארסנל. רויטרס
לעזוב את ליברפול? בשביל קבוצה כמו ארסנל?! לואיס סוארס/רויטרס

* ב'גאזטה דלו ספורט' טוענים כי פריס סן ז'רמן מעוניינת בקשר רומא, מיראלם פיאניץ', אולם האיטלקים עשויים לדרוש בתמורה את חאבייר פאסטורה.

* אחרי שכבר צירף את פפה ריינה לנאפולי, באיטליה מדווחים שרפא בניטס מעוניין להחתים גם את מרטין סקרטל, ששיחק אצלו בליברפול.

* נאפולי לא עוצרת: על פי סוכנו של הכישרון הצעיר מרקו וראטי, הפרטאנופי הגישו עליו הצעה "מפלצתית" וכבר פנו לקבוצתו הנוכחית פריס סן ז'רמן. הסוכן, דאנטו די קאמפולי: "אנחנו עדיין רחוקים מלהגיע להסכם, אבל המו"מ צריך להימשך. אני לא מאוד אופטימי, אבל נמשיך לדבר".

* יובנטוס ממשיכה להתעניין בצירופו של אלכסנדר קולארוב ממנצ'סטר סיטי, למרות שפתחה במגעים לצירופו של חואן זוניגה, הקולומביאני של נאפולי.

* 'סקיי ספורט איטליה' טוען שווסטהאם פנתה ליובנטוס בנוגע לרכישתו של פאביו קוואליארלה בן ה-30.

* אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, ניסה להרגיע את האוהדים הנואשים לרכש והצהיר: "קייסוקי הונדה הוא המתנה שלנו לאוהדים, והוא רוצה להגיע למילאן, אבל אסור לנו להגזים במחיר הרכישה שלו, כי הוא יהיה שחקן חופשי בעוד ארבעה חודשים".

* 'קוריירה דלו ספורט' טוען שמילאן צפויה לחכות לחלון ההעברות בינואר כדי לנסות ולהחתים את גבריאל פאלטה, בלמה הארגנטינאי של פארמה, שחוזהו יסתיים בקיץ הבא, אך קבוצתו דורשת 35 מיליון יורו עבורו הקיץ.

* ז'וליו סזאר, שוער ק.פ.ר שמבוקש על ידי מספר קבוצות, עשוי לנחות בסופו של דבר בפיורנטינה השאפתנית.

גבריאל פאלטה שחקן פארמה מחבק את מריו באלוטלי שחקן מילאן. Claudio Villa, GettyImages
יחכה לינואר כדי להצטרף לבאלוטלי. גבריאל פאלטה/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully