וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אין חדש לגבי רוני, אני מרוצה מהסגל"

צ'לסי יורדת מרוני? "המיוחד" בראיון: "הגשנו הצעה ומאז לא קרה כלום". ב"טלגרף" טוענים כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית

סוגיית ויין רוני ממשיכה להעסיק את התקשורת האנגלית חדשות לבקרים, אך הפרשה המתמשכת מתקרבת לסיומה? מעמדו של רוני במנצ'סטר יונייטד ממשיך להיות לא ברור וצ'לסי כבר הודתה לא אחת כי הייתה מעוניינת לצרפו. כעת, לפחות על פי מאמנה ז'וזה מוריניו, גם היא עשויה לרדת מהעניין.

"אין מה לחדש בקשר לרוני", אמר ה'מיוחד' היום (שישי) לתקשורת האנגלית. "הגשנו הצעה רשמית ופומבית, ואחר כך לא קרה עם זה כלום. למען האמת, אנחנו רגועים ומרוצים ממה שכבר יש לנו בסגל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את המדים האלה הוא כנראה כבר לא ילבש. רוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

את ההצעה הראשונית לרוני, שעמדה על 20 מיליון ליש"ט על פי "טלגרף" הבריטי, יונייטד דחתה ומנג'ר השדים האדומים דייויד מויס ממשיך להתעקש כי החלוץ כלל לא עומד למכירה. אך באנגליה יש גם מי שלא לוקח ברצינות את התבטאויותיו של מוריניו: על פי כמה דיווחים, האסטרטגיה החדשה שלו היא לנמיך ציפיות, אך מאחורי הקלעים צ'לסי כבר רוקמת הצעה נוספת על רוני. עד שזה יקרה, מוריניו מנסה לנסוך ביטחון בחלוצים הנוכחיים שלו בסגל.

"ההגעה של לוקאקו תפגע במעמדו של פרננדו טורס? אני לא חושב. להיפך, אני חושב שפרננדגו צריך להיות שמח מזה. עכשיו יש לו תחרות על העמדה, וזה טוב לכולם. לאורך יותר מדי זמן הוא היה החלוץ היחיד של צ'לסי. עכשיו יש לצידו גם את דמבה בה ולוקאקו".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
הוא מרוצה מהסגל. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully