וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אנחנו חייבים לשפר את ההגנה"

דאגה אצל האדומים אחרי ה-2:2 מול ברואה, ביקורת על עמוס. חיזוק עשוי להגיע אחרי פנדורי. דגני: "יש לנו פוטנציאל גדול מאוד"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל תל אביב אומנם העפילה אמש (חמישי) לשלב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית בזכות ה-2:2 הביתי מול ברואה, אך האדומים יצאו עם מספר לא מבוטל של דאגות מהמשחק נגד הבולגרים. למרות שבקבוצה תולים את היכולת החלשה בשאננות בעקבות ה-1:4 מהמשחק הראשון, ניתן לראות שהקבוצה שבנה רן בן שמעון חורקת.

למרות הביטחון שמנסה להשרות בן שמעון על חוליית ההגנה, גורמים בקבוצה הביעו דאגה מתפקודה בסיום, ובעיקר חשש מהיכולת הלא טובה של דני עמוס. "יש פה הרבה דברים טובים וקבוצה שהולכת ומתגבשת", אמר אחד השחקנים. "אבל יש נקודות שאנחנו חייבים עדיין להשתפר בהן, כמו בהגנה". בצד החיובי, עומר דמארי קיבל שבחים אחרי צמד נוסף, שהעלה את מאזנו לארבעה שערים בשני משחקים בלבד.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נקודת חולשה. ההגנה האדומה אמש/ברני ארדוב

מלבד זאת בהפועל מתעקשים כי היריבה הבולגרית חזקה בהרבה מכפי שתוארה בתקשורת בארץ: "ברואה היא קבוצה טובה. היה לנו מאוד קשה לשחק נגדם, אבל אני חושב שהיה לנו בסך הכל משחק טוב". אמר המגן החדש אוראל דגני בסיום. "מבחינתנו כל הזמן צריך להשתפר. ממשחק למשחק אנחנו רוצים להשתפר בכל הפרמטרים, גם התקפית וגם הגנתית. צריך לזכור שאנחנו קבוצה מאוד חדשה, אבל יש לנו פוטנציאל מאוד גדול. יש פה שחקנים מאוד טובים מבחינה אישית וקבוצתית ויש חדר הלבשה טוב וכיף להיות פה, אבל עדיין צריך להשתפר".

"אנחנו כמובן רוצים להצליח בכל המפעלים, גם באירופה, גם בליגה וגם בגביע, יש משמעות להכל", המשיך המגן. " באופן אישי במכבי חיפה עברתי הרבה פציעות, מה שגרם לי לשחק פחות. רן סומך עליי ונותן לי את הגב ואני צריך להוכיח את זה בכל משחק. זה כיף להתחיל בקבוצה חדשה. אמרתי את זה כבר לפני כן, אני שמח מאוד שהגעתי להפועל תל אביב, כיף לי פה ונהניתי בבלומפילד עם כל האווירה של האוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ". אוראל דגני/ברני ארדוב

לסיום דגני נמנע מהתייחסות למצבה של היריבה העירונית: "אני לא עושה השוואות בנינו לבין מכבי תל אביב. אנחנו הפועל תל אביב. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ואנחנו מכבדים את כל הקבוצות. עוד לא שיחקנו נגדם, כשנשחק נראה מי יותר טוב".

נכון לעכשיו, התכניות המקצועיות של הקבוצה לא עומדות להשתנות בעקבות התוצאה. הצוות המקצועי ישקול צירוף זר נוסף ואולי עוד שחקן ישראלי, אך נראה שההחלטה בנושא תידחה עד לאחר המפגש הכפול מול פנדורי הרומנית. בנוסף, הקשר גילי ורמוט שחזר אתמול לסגל וקיבל דקות ראשונות אמור לקבל דקות יותר משמעותיות במשחקים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully