וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל ת"א בשלב הבא אחרי 2:2 מול ברואה

עומר דמארי כבש צמד לאדומים (22 בפנדל ו-61), אבל קרומוב וקאייאדו השוו אחרי טעויות של עמוס. פנדורי מחכה בשלב הבא

הפועל תל אביב העפילה הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית אחרי תיקו 2:2 מול ברואה הבולגרית בבלומפילד, בדרך ל-3:6 בסיכום צמד המשחקים. האדומים לא יזכרו את המשחק לטובה וסיפקו תוצאה די מאכזבת בבלומפילד, אך העפילו בזכות ה-1:4 החלק במשחק הראשון. רן בן שמעון עובר בהצלחה את טבילת האש הראשונה שלו כמאמן האדומים והוא צריך להודות בעיקר לעומר דמארי, החלוץ המצוין שכבש צמד נוסף, אחרי שעשה זאת גם במשחק הראשון בבולגריה.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
העלה את האדומים ליתרון בפנדל. דמארי/ברני ארדוב

השער הראשון של דמארי הגיע אחרי פנדל מוצלח בדקה ה-22 בעקבות ספק הכשלה על איתי שכטר, אבל דני עמוס היה חלש מאוד בשער האדומים וספג באשמתו בדקה ה-45 כשנכנע לכדור חופשי פשוט של קרומוב. דמארי החזיר את היתרון להפועל עם נגיחה בדקה ה-61 אחרי בישול יפה של אוראל דגני, אבל עמוס טעה שוב בדקה ה-71 כשהתמקם לא טוב ונכנע לבעיטה מרחוק של דויד קאייאדו שקבע את תוצאת הסיום.

האדומים יכולים להיות מרוצים מההעפלה ומהיכולת של דמארי, אבל בטח שלא מהתצוגה ההגנתית שלהם ובוודאי לא מהיכולת של דני עמוס, שסיפק מופע אימים. הפועל תהיה חייבת להציג יכולת טובה בהרבה כדי להתגבר בסיבוב הבא על פנדורי הרומנית ומי שבהחלט עשוי לסייע לה בכך הוא גילי ורמוט, שנכנס כמחליף בדקה ה-76 ורשם הופעת בכורה לראשונה מאז דצמבר 2012. המשחק הראשון מול הרומנים ייערך בשבוע הבא ברומניה. הגומלין כשבוע לאחר מכן בבלומפילד.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קאמבק מרגש. גילי ורמוט/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 84: איזה מצב להפועל תל אביב! שי אבוטבול המחליף פרץ מצד ימין ושלח כדור רוחב אליו הגיע שמעון הרוש שמחמישה מטרים בעט החוצה.

דקה 76: הרגע לו חיכו אוהדי הפועל תל אביב הגיע כאשר גילי ורמוט נכנס כמחליף במקומו של ישראל זגורי, אחרי תקופה של 8 חודשים שבה היה פצוע ולא שיחק.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משחק שירצה לשכוח. דני עמוס/ברני ארדוב

דקה 71: גול! הבולגרים שוב משווים ושוב לדני עמוס יש חלק גדול בשער. דויד קאייאדו בעט כדור לא חזק מ-18 מטרים, עמוס לא היה ממוקם טוב וספג ברשלנות. 2:2 בבלומפילד.

דקה 61: גול! אחרי לחץ בולגרי, הפועל הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון בניגוד למהלך המשחק. אוראל דגני פרץ נהדר מצד ימין והרים כדור מדויק שנחת על ראשו של עומר דמארי. החלוץ שפתח נהדר את העונה השלים צמד עם נגיחה לפינה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 55: הפועל פתחה לא טוב גם את המחצית השנייה והבולגרים כמעט השלימו מהפך עם הזדמנות כפולה. גאורגי אנדונוב היה הראשון לסכן את דני עמוס עם בעיטה חופשית מצוינת שהשוער הדף בקושי לקרן. בונסלב סטויצ'ב כמעט כבש מהקרן הזו כשבעט כדור חוזר שהגיע אליו למשקוף.

דקה 45: גול! הפועל שילמה על השאננות שלה בשער שיוויון שנבע מטעות קשה של דני עמוס. פלמן קרומוב בעט כדור חופשי חלש מצד ימין, הכדור לא היה חזק אך עמוס לא היה ממוקם טוב וספג גול מיותר. 1:1 במחצית.

דקה 34: הפועל התנהלה בעצלתיים ומיעטה להגיע למצבים במחצית הראשונה. שמעון הרוש המגן ניסה את מזלו בעיטה מרחוק אחרי מסירה של שכטר, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.

דקה 28: הפועל המשיכה להפעיל לחץ ואורל דגני המגן הגיח לרחבה, פרץ מצד ימין וניסה להבקיע מזווית קשה, אך הבעיטה שלו הלכה לרשת החיצונית.

הפועל תל אביב חוגגת שער. ברני ארדוב
שחקני הפועל חוגגים יתרון מוקדם./ברני ארדוב

דקה 22: גול! הפועל תל אביב עולה ליתרון ראשון בזכות פנדל מפוקפק. איתי שכטר הכניס עומק לזגורי שיישר למרכז. הגנת ברואה הדפה את הכדור לעברו של שכטר שחדר לרחבה וספק הוכשל על ידי זדרבקו אילייב. עומר דמארי לא שאל שאלות ובעט את הפנדל פנימה. 0:1 לאדומים.

דקה 7: הפועל החלה את המשחק בשאננות, אך הגיעה למצב טוב כבר בפתיחה. איתי שכטר קיבל כדור כ-17 מטרים מהשער של הבולגרים ושלח כדור מסובב שחמק ממש סמוך לקורת השער.

ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב מול ברואה. ברני ארדוב
לא התקשה לבלום את הבולגרים. ברנקו איליץ'/ברני ארדוב

הרכבים:

הפועל תל אביב: דני עמוס, אוראל דגני, יורחן קולין, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה (שי אבוטבול, 81), רועי גורדנה, ישראל זגורי (גילי ורמוט, 76), עומר דמארי (רמזי ספורי,68), איתי שכטר.

ברואה: איבן קראדזוב, וסלין פנב, בונסלב סטויצ'ב, פלמן קרומוב, זדרבקו אילייב, איבו איבאנוב, אליאס דה סילבה (מרטין ראינוב, 68), איגור דיומא, דויד קאייאדו, גאורגי אנדונוב, ונטסיסלב חריסטוב (אטאנסוב, 87).

לוקאס סאשה כובש את הפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
החזיר את ורמוט לסגל. בן שמעון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully