וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "עמוס לא אשם. סומך עליו במאה אחוז"

מאמן הפועל תל אביב מגבה את השוער שטעה ב-2:2 מול ברואה. ורמוט חזר לשחק: "התלהבתי כמו ילד שעלה מהנוער"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל תל אביב השלימה הערב (חמישי) את העפלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אך לא הצליחה לנצח שוב את ברואה הבולגרית וסיימה איתה ב-2:2 בבלומפילד, אחרי הניצחון 1:4 בחוץ. האדומים הובילו פעמיים משערים של עומר דמארי (22 בפנדל ו-61), אבל שתי טעויות של דני עמוס בין הקורות סייעו לבולגרים לאזן את התוצאה. בשלב הבא תפגוש הפועל תל אביב את פנדורי מרומניה, שהביסה 0:4 את לבדיה טאלין ותארח את המשחק הראשון ביום חמישי הבא.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סימן השאלה רק גדל. דני עמוס/ברני ארדוב

המאמן רן בן שמעון סיכם: "ראינו היום ששיחקנו נגד קבוצה טובה, כמו שאמרנו עוד בפעם הקודמת. זו קבוצה טקטית שלוחצת, לא מהרמות הגבוהות אלא מהבינוניות. הקבוצה שלנו עוד תהיה טובה יותר בעתיד, זו רק תחילת הדרך. עדיין לא ראיתי משחקים של פנדורי, הדיסקים ממתינים. היום בלילה אני מאמין שאראה אותם בפעם הראשונה".

כאשר נשאל על יכולתו של דני עמוס, השיב המאמן: "אי אפשר לבנות הרים של תיאוריות, היו שני גולים קשים מאוד. ביקשתי מדני לצאת בכדורים הנייחים, אני לא חושב שהוא אשם בשני הגולים. יש לו קרדיט אדיר מבחינתי ואני סומך עליו ב-100 אחוז. האוהדים? הם אוהבים אותו ויאהבו אותו עוד יותר בעתיד".

על חזרתו של גילי ורמוט, אמר בן שמעון: "גילי הוא נקודת האור הגדולה של המשחק הזה. אין ספק שברגע שהוא יהיה בריא הוא יוסיף לנו הרבה מאוד. אני מאושר שהוא הספיק לשחק וממשיכים הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משוכנע שהאוהדים יאהבו עוד יותר את דני עמוס. רן בן שמעון/ברני ארדוב

גילי ורמוט עצמו, שחזר למגרשים אחרי פציעה קשה והיעדרות מאז דצמבר 2012, אמר: "היה כיף, נהניתי מאוד. חיכיתי לרגע הזה הרבה מאוד זמן, התלהבתי כמו ילד שעלה מהנוער בפעם הראשונה. עכשיו אני אחרי המבחן הראשוני הזה ועם הפנים קדימה. מבחינה בריאותית הייתי כשיר כבר לפני שבוע, עכשיו זו רק שאלה של כושר גופני וזה ייבנה עם הזמן".

על חברו איתי שכטר, אמר ורמוט: "הוא שחקן מעולה ואישיות בחדר ההלבשה. אני מצפה שיהיה בינינו שיתוף פעולה מצוין כמו תמיד ושנתרום לקבוצה שזה הדבר הכי חשוב. לא היה לנו את המשחק הכי מרשים, אבל צריך לזכור שניצחנו 1:4 בחוץ וזו הייתה תוצאה מדהימה שנטו לזלזל בה. היום ראו שהם לא פראיירים. לאט לאט נתחבר ונשתפר".

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חיכה לרגע הזה זמן רב. גילי ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully