וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאנג'לו: "דוראנט הוא הפנים של הכדורסל האמריקאי"

בניגוד ללברון, כוכב הת'אנדר הודיע כי ימשיך בנבחרת ארה"ב. צפו במהלכים היפים של הנבחרת ממחנה האימונים בוגאס

בעוד שלברון ג'יימס עשוי שלא לשוב עוד לנבחרת ארצות הברית, שני כוכבים אחרים, קווין דוראנט וקווין לאב, הודיעו כי הם מתכוונים להמשיך ולייצג את נבחרתם גם בעתיד. "קווין דוראנט הוא הפרצוף של הכדורסל האמריקאי לקראת העתיד", אמר מנהל נבחרת הפסים והכוכבים, ג'רי קולאנג'לו. "הוא אוהב להתחרות, יש לו תשוקה למשחק, הוא כבר זכה בהרבה מדליות והוליך להמשיך לזכות. העובדה שהוא התחייב להמשיך היא הצהרה ואנחנו מקווים שבעקבותיו יגיעו גם אחרים".

צפו במסיבת העיתונאים המאולתרת עם קווין דוראנט, קווין לאב, ג'רי קולאנג'לו ומייק ששבסקי

קווין לאב השמיע דברים דומים, ואמר: "אני מקווה שיהיה כאן אפקט של כדור-שלג, בו עוד חבר'ה יצהירו כי הם מעוניינים לשחק עבור הנבחרת". האמריקאים נמצאים בימים אלה במחנה אימונים בלאס וגאס, בו לוקחים חלק בעיקר שחקנים צעירים שינסו להרשים את מייק ששבסקי ולהיכלל בסגל לאליפות העולם בספרד בקיץ הבא.

צפו בחגיגת הטבעות של צעירי הנבחרת האמריקאית

ביום חמישי יחולקו שלל השחקנים לשתי קבוצות שיתחרו במשחק הכנה. בקבוצה הלבנה נמצאים ריאן אנדרסון, מייק קונלי, אנדרה דראמונד, קנת' פאריד, פול ג'ורג', ג'רו הולידיי, קיירי אירווינג, דיאנדרה ג'וראדן, מייקל קיד גילכריסט, טיי לואסון, צ'נדלר פארסונס וטיילר זלר. בקבוצה השחורה: הריסון בארנס, דמרכוס קאזינס, אנתוני דייויס, דמאר דרוזן, דרק פייבורס, גורדון הייוורד, דמיאן לילארד, גרג מונרו, קליי תומפסון, דיון ווייטרס, ג'ון וול וקמבה ווקר.

צפו ברגעים בולטים מהיום הראשון של מחנה האימונים

צפו ברגעים בולטים מהיום השני של מחנה האימונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully