וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: דן גרונפלד חתם לעונה אחת

25.7.2013 / 17:15

המתאזרח (29) ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים חוזר להרצליה: "מאוד שמח, זה מועדון ברמה הגבוהה ביותר"

בני הרצליה ממשיכה להתחזק, והיום (חמישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של הפורוורד המתאזרח דן גרונפלד ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים. "אני מאוד שמח להיות בחזרה בבני הרצליה, המקום בו הקריירה שלי בישראל החלה", אמר גרונפלד בהודעה לעיתונות של הקבוצה, "זה מועדון ברמה הגבוהה ביותר ועיר נהדרת ואני מתרגש להיות חלק מזה שוב".

היו"ר אלדד אקוניס הוסיף: "דן היה ונשאר שחקן שתמיד אהבנו ורצינו לראות בחזרה ולשמחתנו אחרי שנתיים בקבוצות אחרות, גם אנחנו וגם דן הבנו שהמקום שלנו הוא ביחד. אני מקווה שביחד איתו ועם הסגל האיכותי שאנחנו מנסים לבנות בקבוצה השנה נוכל ליהנות ולהחזיר את הצבע לקבוצה, ואין ספק שמבחינתנו החתמה של שחקן כמו דן זה צעד משמעותי בדרך הזאת".

שחקן הפועל ירושלים דן גרונפלד. קובי אליהו
בחירה מעניינת. גרונפלד/קובי אליהו

גרונפלד (29, 1.98) הוא בוגר מכללת סטנפורד היוקרתית משנת 2006 שהחל את הקריירה האירופית שלו בהצלחה במדי אולדנבורג. לאחר אותה עונה בגרמניה עבר לשנתיים בליגה הספרדית השנייה, וזכה לעלות בעונת 2009/10 גם לליגה הבכירה בספרד במדי ויאדוליד. בעונת 2010/11 הגיע לישראל כשחתם בבני השרון, ורשם עונה יפה עם הקבוצה שנעצרה ברבע גמר הפלייאוף. בעונה שלאחר מכן חתם בהפועל חולון, אך מצב כלכלי לא פשוט הכריח את הקבוצה להעבירו להפועל ירושלים שם שיחק בשנתיים האחרונות. גרונפלד רשם בעונה החולפת, בה סבל מפציעה, 5.5 נקודות ו-1.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עד כה החתימה הקבוצה של אפי בירנבוים את הישראלי הצעיר עוז בלייזר שמגיע מהפועל עפולה וכמו כן את הסנטר האמריקאי ג'אקים דונלדסון שחתם אמש בשורותיה. הקבוצה מעוניינת גם בגארד הפועל אילת מהעונה שעברה אבי בן שימול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully