וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'אקים דונלדסון חתם לעונה אחת

24.7.2013 / 14:04

הפורוורד-סנטר האמריקאי (2.04, 29) ששיחק בליגה הראשונה והשנייה בספרד, מצטרף לקבוצה החדשה של אפי בירנבוים

בני הרצליה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הפורוורד-סנטר אמריקאי ג'אקים דונלדסון לקראת העונה הבאה. "דונלדסון הוא שחקן שאנחנו מכירים כבר תקופה ארוכה ואני שמח שהתאפשר סוף סוף להחתים אותו ולהביא אותו לארץ", אמר עליו היו"ר אלדד אקוניס, "הוא שחקן עם אופי מיוחד ששיחק שש שנים באותה קבוצה בספרד, מעורב על ומחוץ למגרש ומתאים בדיוק לאופי שאנחנו רוצים לראות מהקבוצה שלנו השנה ולסוג השחקנים שאנחנו רוצים של שחקנים רעבים, מחויבים לקבוצה ולקהילה".

ג'אקים דונלדסון. John Raoux, AP
הרכש החדש של אפי. ג'אקים דונלדסון/AP, John Raoux

דונלדסון (2.04, 29), יליד פיטסבורג, הוא בוגר אוניברסיטת אדינסבורו מה-NCAA2 משנת 2005. בעונת 2005/6 נבחן בליגה הספרדית השנייה אך לאחר זמן קצר עבר לליגה הפורטוגלי. בעונה שלאחר מכן הגיע לקנאריאס מהליגה הספרדית השנייה ושיחק בקבוצה במשך 4 עונות כשהוא נחשב לאחד הגבוהים הבולטים בליגה. בקיץ 2010 נבחן בליגת הקיץ בוגאס במדי ניו ג'רזי, אך לא קיבל חוזה ועבר למנורקה הספרדית בה שיתף פעולה עם רביב לימונד. דונלדסון חזר לקנריאס בעונת 2011/12, העלה את הקבוצה לליגה הראשונה ושיחק בה גם בעונה שעברה ורשם 7.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הקבוצה של אלדד אקוניס החתימה עד כה את המאמן אפי בירנבוים והפורוורד הצעיר המוכשר עוז בלייזר. בקבוצה עושים מאמצים לצרף עוד שחקנים ישראלים כשעל הכוונת נמצאים יניב גרין, בן רייס, דן גרונפלד ואבי בן שימול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully