וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "לא חושש מבדיקות סמים, אני נקי לחלוטין"

האצן שבר שתיקה והתייחס לפרשיות הסמים של חבריו: "התוצאות שלי פנומנליות כבר מגיל 15, הוכחתי את עצמי"

עולם האתלטיקה הזדעזע עם חשיפת שערוריות הסמים של טייסון גיי ואסאפה פאוול בשבועות האחרונים, שהעלו את השאלה: האם גם הגדול מכולם - יוסאין בולט - מעורב בדברים דומים? אחרי ששמר על שתיקה, האצן הג'מייקני המעוטר התראיין היום (חמישי) באנגליה, הכחיש כל שימוש בחומרים ממריצים וכהרגלו, סיפק כמה ציטוטים ראוותניים.

"אתה חייב להיות זהיר לגבי הדברים שאתה בולע, אבל אני לא מודאג. בדיקות סמים לא מלחיצות אותי, אני נקי לחלוטין", הצהיר בולט, רגע לפני שיחל מחר את השתתפותו בתחרות ליגת היהלום בלונדון. "בתור בן אדם וגם בתור אצן אני דואג לשמור על עצמי. אתה חייב להיות מעודכן כל הזמן. אני רק מנסה לרוץ הכי מהר שאפשר ולעבוד קשה. זה הכול".

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
הוא לא חושש. בולט/רויטרס

"אני מגיע לתוצאות פנומנליות כבר מגיל 15", ניסה בולט להסביר מדוע לא ייתכן שהוא משתמש בחומרים אסורים, ומנה את הישגיו. "הייתי האצן הצעיר ביותר שזכה בגילאי נוער וקבעתי שיא חדש של 19.93 שניות ב-200 מטר. זה היה כשהייתי בן 17. מאז שברתי כל שיא בכל אירוע שהשתתפתי בו, כך שהוכחתי את עצמי. כרגע אני רק חי את החלום".

בולט סיפר כי יצר קשר עם אסאפה פאוול מיד עם היוודע פרשת הסמים שלו. "אמרתי לו שאני מצטער לשמוע וביקשתי שיישאר חזק ומרוכז, בתקווה שהכול יסתדר בסופו של דבר. אין ספק שהמקרים הללו הולכים להשפיע כלשהו על אתלטים, אבל אני לא יכול להתרכז בזה. יש לי אליפות עולם בקרוב".

בולט (26) הוא האלוף האולימפי, אלוף העולם ושיאן העולם בריצת 100 מטר, ריצת 200 מטר וריצת שליחים. באולימפיאדת לונדון 2012 הפך בולט לאצן הראשון שמנצח את ריצות ה-100 ו-200 מטרים בשתי אולימפיאדות רצופות, והוא נחשב על ידי רבים לאצן הטוב בהיסטוריה.

יוסאין בולט, אסאפה פאוול, נסטה קרטר, נבחרת השליחים של ג'מייקה בשנת 2008. GettyImages
התקשר לחזק את ידיו. בולט עם פאוול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully