וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: ג'ראלד רובינסון חתם לעונה אחת

25.7.2013 / 8:51

הרכז האמריקאי (23, 1.85) ששיחק אשתקד בלובן הבלגית הוא הרכש הראשון של דרוקר בגן נר. אורי קוקיה וג'רמיין הול מועמדים

הפועל גלבוע/גליל עליון הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של ג'ראלד רובינסון לעונה הבאה, לאחר שכבר שלשום סיכם הגארד עקרונית בקבוצה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. רובינסון הוא הזר הראשון שמצטרף לסגל של שרון דרוקר, לאחר שיושב ראש הקבוצה ירון אוחיון והמנכ"ל עמית גל צפו בביצועיו בליגת הקיץ בלאס וגאס. "שמח מאוד על ההחתמה של שחקן איכותי ברמה שכזו לעונה הקרובה במועדון. זו היא תוספת כוח משמעותית", אמר היו"ר אוחיון בהודעה לעיתונות.

שחקן מכללת ג'ורג'יה לשעבר, ג'ראלד רובינסון. GettyImages
חיזוק משמעותי. רובינסון/GettyImages

רובינסון (23, 1.85) החל את קריירת המכללות שלו בטנסי סטייט בשנת 2008, אך אחרי שנתיים קיבל הזדמנות לעבור לאוניברסיטת ג'ורג'יה הגדולה יותר, והחליט לנצל שנה אחת בה ישב בחוץ כדי לעבור. בשנתיים בג'ורג'יה היה לרכז הראשון של הקבוצה ונראה נהדר כשבעונתו האחרונה רשם 14.2 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק בלובן הבלגית ורשם 14.5 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע.

עמית גל אמר על ההחתמה של רובינסון: "לזכותו של שרון דרוקר ייאמר שרובינסון לא היה ברשימות שלנו אבל עקבנו אחריו כל המחנה. ממשחק למשחק ירון אוחיון התלהב ממנו והחבורה לידינו התלהבה גם כן. הוא היה בעינינו מהרכזים הטובים ביותר. היה משא ומתן קשה, לזכותו של הסוכן הישראלי אבי זילברמן ייאמר שניצחנו במלחמת עולם עליו נגד אנטיב. לחצנו עליו מאוד, והצלחנו להביא אותו. ההחתמה שלנו אומרת שהנסיעה שלנו הייתה מוצלחת".

לוואלה! ספורט נודע שבמועדון חלוקים לגבי הבאתו של הסנטר אורי קוקיה, שחוזר משתי פציעות שמנעו ממנו לשחק באופן רציף בשנתיים האחרונות, ובקבוצה העלו את האופציה להחתים את ג'רמיין הול שקיבל אזרחות ישראלית השבוע: "לצערי לא נשאר אף גבוה ישראלי בשוק פנוי, קוקיה עבר פציעה לא פשוטה, הוא שחקן ששנתיים לא שיחק וזה סיכון לא קטן", אמר עליו עמית גל והוסיף: "ג'רמיין הול הוא שחקן מעניין מאוד".

הסגל של שרון דרוקר לעונה הבאה כולל בשלב זה את סטו דגלאס שחתם העונה, ואת עמית שמחון, נמרוד טישמן ויועד בית יוסף שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת, למרות שלגבי האחרון קיימת אפשרות שיבקש לעזוב את הסגל. כמו כן בקבוצה מנסים לפתור את הבעיה שנוצרה עם מכבי תל אביב בנוגע לראקים סאנדרס, שהצהובים לא מעוניינים להמשיך להשאילו למועדון. הבעלים חיים אוחיון מנסה לטפל בסוגיה אל מול יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully