וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: ג'ראלד רובינסון סיכם עקרונית

23.7.2013 / 14:15

הרכז האמריקאי (23, 1.85) ששיחק אשתקד בלובן, העדיף את ההצעה מגן נר על פני אנטיב הצרפתית, וצפוי להצטרף

אנשי גלבוע/גליל חזרו בימים האחרונים מליגת הקיץ בלאס וגאס, כשבניגוד לשנים האחרונות, לפחות עם נחיתתם בישראל עדיין לא הוחתמו זרים בקבוצה. שחקן הרכש הראשון של הקבוצה צפוי להיות ג'ראלד רובינסון, שחקנה של לובן הבלגית בעונה שעברה, לאחר שהשחקן הודיע לאנשי המועדון כי העדיף את הצעתם על האפשרות להצטרף לאנטיב הצרפתית. רובינסון סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה, וכעת יאיצו בגלבוע את המגעים על מנת להחתימו בימים הקרובים.

שחקן מכללת ג'ורג'יה לשעבר, ג'ראלד רובינסון. GettyImages
יאיצו בו לחתום. ג'ראלד רובינסון/GettyImages

רובינסון (23, 1.85) החל את קריירת המכללות שלו בטנסי סטייט בשנת 2008, אך אחרי שנתיים קיבל הזדמנות לעבור לאוניברסיטת ג'ורג'יה הגדולה יותר, והחליט לנצל שנה אחת בה ישב בחוץ כדי לעבור. בשנתיים בג'ורג'יה היה לרכז הראשון של הקבוצה ונראה נהדר כשבעונתו האחרונה רשם 14.2 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק בלובן הבלגית ורשם 14.5 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע.

הסגל של שרון דרוקר לעונה הבאה כולל בשלב זה את סטו דגלאס שחתם העונה, ואת עמית שמחון, נמרוד טישמן ויועד בית יוסף שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת, למרות שלגבי האחרון קיימת אפשרות שיבקש לעזוב את הסגל. כמו כן בקבוצה מנסים לפתור את הבעיה שנוצרה עם מכבי תל אביב בנוגע לראקים סאנדרס, שהצהובים לא מעוניינים להמשיך להשאילו למועדון. הבעלים חיים אוחיון מנסה לטפל בסוגיה אל מול יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully