וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדס יסיים דרכו בימים הקרובים

25.7.2013 / 0:51

הקשר הגיב לתקרית עם אלי כהן באינסטגרם, במועדון לא אהבו את הדברים והבהירו: "אין דרך חזרה". הבלם דברצני הרשים

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

דריו פרננדס צפוי לסיים את דרכו כשחקן בית"ר ירושלים בימים הקרובים. הסערה סביב הקשר הארגנטינאי הוותיק, שנזרק ממחנה האימונים בברלין לאחר עימות עם המאמן אלי כהן, המשיכה להעסיק את אנשי המועדון במשך היום (רביעי), אבל כל הניסיונות לפשרה נבלמו בעקבות הדברים שכתב פרננדס בחשבון האינסטגרם שלו. מבחינת אנשי המועדון היה זה הקש ששבר את גב הגמל, ולכן צפויים בבית"ר לקבל החלטה על סיום הקשר עם פרננדס, שעשוי לעבור להפועל חיפה אשר ממתינה לו.

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
סיום עגום. דריו פרננדס/קובי אליהו

במועדון, כאמור, ביקשו 48 שעות כדי לבחון את הסיטואציה של פרננדס, אבל הקשר לא המתין וכתב באינסטגרם: "יש לי אישיות ואופי, אני מקצוען 14 שנים ועכשיו הוא רוצה לשנות את הדרך שבה אני משחק, הוא לא אוהב את זה שאני נותן את הלב בכל אימון ומשחק. שמי דריו פרננדס ואני לא אשתנה. יאללה בית"ר".

בבית"ר כמובן לא אהבו את הדברים, וגורם במועדון אמר: "אחרי הדברים האלה כנראה שאין דרך חזרה. אם היה סיכוי ליישר את ההדורים, פרננדס היה צריך להיות בשקט, לחכות שהמאמן יסלח לו על ההתנהגות שלו, להתנצל בפניו ולעמוד לוועדת משמעת. במקום זה הוא ממשיך בעקיצות כלפי המאמן וההשלכות של הדברים ברורות".

בתוך כך, בית"ר קיימה הערב משחק הכנה מול קבוצה מהליגה האזורית בברלין שהסתיים ב-3:3. כל שחקני הסגל והנבחנים שותפו, כולל המגן הבלגי לנדרי מולמו. עדן נחמני, צחי אליחן ומתנאל בן סימון כבשו לבית"ר. הגרמנים הוליכו 0:1, נחמני השווה זמנית והקבוצה מהליגה האזורית של ברלין עלתה בהמשך ל-1:3. אליחן ובן סימון איזנו לבית"ר, הבלם ההונגרי אנדרש דברצני הרשים. משחק נוסף ייערך מול מילואי אוניון ברלין במוצאי שבת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully