וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדס: "אלי כהן רוצה לשנות אותי, אבל לא אשתנה"

24.7.2013 / 20:49

הקשר פגוע ממאמנו. גורם בבית"ר: "נראה שאין דרך חזרה". 3:3 לבית"ר נגד קבוצה מברלין. המגן הבלגי לנדרי מולמו ייבחן

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים ממשיכה לבחון שחקנים זרים והיום (רביעי) הצטרף למחנה האימון בברלין המגן השמאלי הבלגי לנדרי מולמו בן ה-26. מדובר בשחקן ממוצא קונגולזי שנולד בבלגיה וגדל במחלקת הנוער של סטנדרד ליאז'. הוא שיחק גם בסנט טרוידן, בורסאספור הטורקית ובשנתיים האחרונות בקורטרייק, שם רשם אשתקד 22 הופעות ליגה. מולמו שיחק בנבחרת הצעירות של בלגיה, אך לפני שנתיים החליט לייצג את נבחרת קונגו הבוגרת. הוא יצטרף לצמד ההונגרים אנדרש דברצני ודניאל ודנאי ולקשר הניגרי אוסה גואובדיה. כידוע, המאמן אלי כהן מחפש מגן שמאלי שיחליף את חיים מגרלשווילי שעזב לא.א.ק לרנקה.

פרשת דריו פרננדס ממשיכה להעסיק את אנשי ושחקני בית"ר ירושלים בברלין. מספר שחקנים, בראשות דוד רביבו, בדקו עם הצוות המקצועי אם אפשר לנסות וליישר את ההדורים בין הצדדים, ואף ציינו כי בסגל הנוכחי של הקבוצה פרננדס שחקן משמעותי ויהיה מסוכן מאוד לאבד אותו, אך התשובה אותה קיבלו הייתה להשאיר את הדברים אך ורק לצוות המקצועי, לאלי טביב ולחיים רביבו שצפויים להגיע היום לברלין.

לנדרי מולמו, סטנדרד ליאז'. GettyImages
הצטרף למחנה של בית"ר. לנדרי מולמו/GettyImages

לאחר ששלשום החליטו טביב ורביבו על החזרתו של פרננדס ארצה בעקבות התקרית החמורה בינו לבין המאמן אלי כהן, ב-48 שעות הקרובות הם יבדקו האם לאחר שהעניינים נרגעו ישנה אפשרות שכהן יסכים לקבל את התנצלות השחקן ולהסתפק בהעמדתו לוועדת משמעת. טביב צפוי להציע למאמן כי בחוזהו של פרננדס יוכנס סעיף משמעת, בו על כל עבירה דומה המועדון יוכל לחתוך אותו. גורמים בבית"ר אמרו אתמול כי כהן פגוע מאוד מהשחקן ובשלב זה קשה לראות אותו מקבל אותו בחזרה לקבוצה.

גם פרננדס עצמו לקח זמן לחשוב על עתידו. השחקן חש כי יהיה לו קשה להישאר בבית"ר במצב הנוכחי, וייתכן שיחליט לוותר על נסיונות הפיוס ולחפש מועדון חדש. דריו פרננדס הגיב למצבו באינסטגרם שלו: "יש לי אישיות ואופי, אני מקצוען 14 שנים ועכשיו הוא רוצה לשנות את הדרך שבה אני משחק, הוא לא אוהב את זה שאני נותן את הלב בכל אימון ומשחק. שמי דריו פרננדס ואני לא אשתנה. יאללה בית"ר".

גורם בבית"ר הגיב לדברי פרננדס: "אחרי הדברים האלה כנראה שאין דרך חזרה, אם היה סיכוי ליישר את ההדורים פרננדס היה צריך להיות בשקט, לחכות שהמאמן יסלח לו על ההתנהגות שלו, להתנצל בפניו ולעמוד לוועדת משמעת. במקום זה הוא ממשיך בעקיצות כלפי המאמן וההשלכות של הדברים ברורות".

הפועל חיפה ממתינה לאישור מפרננדס ורוצה להטיסו מיידית למחנה האימונים שלה בסרביה. בבית"ר הגדירו את התסבוכת ואמרו אתמול: "ההחלטה הסופית היא של אלי כהן. כרגע המצב סבוך כי גם המועדון וגם השחקן לא משוכנעים כי הדבר הנכון יהיה להמשיך את ההתקשרות".

עם הגעתו של טביב לברלין, צפויה גם שיחה שלו ושל חיים רביבו עם הצוות המקצועי בנושא הרכש. בית"ר כבר נקלעה לפיגור גדול בבניית הסגל, כאשר היא עדיין מחפשת בלם, מגן שמאלי ושני חלוצים, כאשר במקביל קובי מויאל, חן עזריאל ומתן בראשי עדיין לא סיכמו את תנאיהם במועדון. שלומי אזולאי צפוי לעבור ניתוח בקע ובשלב זה יורד מהתכניות של הקבוצה. אלי כהן מרוצה מאוד מרועי זכרי הצעיר ומהאחים עומר ועדן נחמני, והם צפויים לקבל דקות משחק השנה, גם אם לא כשחקני הרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מול דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"ההחלטה הסופית היא של אלי כהן". דריו פרננדס/ברני ארדוב

לאחר שאתמול ערכה הקבוצה אימון קליל ולאחר מכן זכו השחקנים ליום חופש וטיילו ברחבי ברלין, תחזור הקבוצה היום למתכונת של שני אימונים ביום, בה יוכל המאמן להתחיל ולהתרשם מצמד ההונגרים, המגן השמאלי דניאל ודנאי והבלם אנדרש דברצני. בבית"ר מקווים כי לפחות אחד מהשניים ירשים ויצורף לקבוצה. אוסה גאובדיה ימשיך להתאמן עד לתום המחנה ורק לאחר מכן תתקבל ההחלטה לגביו.

משחק האימון של הקבוצה שהיה מיועד להתקיים מחר מול מ.ס. אשדוד, בוטל. בית"ר קיימה הערב משחק הכנה מול קבוצה מהליגה האזורית בברלין שהסתיים ב-3:3. כל שחקני הסגל והנבחנים שותפו. עדן נחמני, צחי אליחן ומתנאל בן סימון כבשו לבית"ר. הגרמנים הוליכו 0:1, נחמני השווה זמנית והקבוצה מהליגה האזורית של ברלין עלתה בהמשך ל-1:3. אליחן ובן סימון איזנו לבית"ר. ומשחק נוסף ייערך מול מילואי אוניון ברלין במוצאי שבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני הקבוצה לפני משחק ההכנה מול הקבוצה מהליגה האזורית מברלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully