וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: עימות בין אלי כהן לפרננדס, שביקש לעזוב

22.7.2013 / 20:55

הקשר ננזף ע"י המאמן במחנה האימון, וענה: "פה זה לא עכו או רמת גן". שחקן: "בושה איך שדריו התנהג". אצילי סיכם

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

לא שקט בבית"ר ירושלים, גם כשהקבוצה אינה נמצאת בארץ. במהלך אימון הערב במחנה האימונים שעורכת הקבוצה בברלין, תיקל דריו פרננדס את אחד משחקני הקבוצה. המאמן, אלי כהן, נזף בו על כך, ובין השניים התפתח דין ודברים. לאחר מכן ירד פרננדס מכר הדשא, כשהוא מסנן לסובבים אותו: "כנראה שלא רוצים אותי כאן".

אחד השחקנים של הקבוצה סיפר על התקרית ואמר: "בושה וחרפה איך שדריו פרננדס התהנהג. כולם עצבניים פה, לא מקבלים משכורות, אבל כמו שהוא פגע באלי כהן לא עושים בשום מקום. לא אתפלא אם אלי לא ישאיר אותו בקבוצה". השחקן עוד סיפר: "דריו התחיל לצעוק לאלי כהן 'פה זה לא הפועל רמת גן או הפועל עכו'. אפשר היה לראות שאלי נפגע ממנו וייקח הרבה זמן עד שאלי יסלח לו, אם בכלל".

לאור התקרית והתחושה הכללית של שני הצדדים עשוי דריו פרננדס לסיים את דרכו בבית"ר ירושלים. השחקן ביקש לעזוב את הקבוצה (לפרננדס סיכום במועדון אך עדיין אין חוזה חתום), כאשר במועדון מבינים שבעקבות תקרית מסוג זה עדיף לצדדים להיפרד. בשעות האחרונות מתקיימות שיחות בין טביב ורביבו לבין הצוות המקצועי, כאשר במועדון שוקלים להיענות לבקשה של השחקן. אגב, האירוע היום מפתיע לאור העובדה שבצוות המקצועי היו מרוצים מפרננדס מתחילת המחנה לאור יכולתו אך בעקבות התקרית וההשלכות שלה השחקן עשוי לסיים דרכו במועדון.

בהפועל חיפה, שמעוניינת בשירותיו של פרננדס, עוקבים גם הם אחר ההתפתחויות.

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא רוצים אותו בקבוצה? פרננדס/קובי אליהו

מי שצפוי להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה הוא עומר אצילי, שסיכם הערב במועדון לארבע עונות. השחקן צפוי להגיע להבנות עם הפועל ראשון לציון לגבי האחוזים שיקבל מתוך 600 אלף השקלים שיעביר אלי טביב, ולאחר מכן יעלה על מטוס ויצטרף לקבוצתו החדשה שבברלין.

הקשר הניז'רי אוליבייה בון ממשיך להיבחן בבית"ר ירושלים במסגרת מחנה האימון של הקבוצה בגרמניה. השחקן משחק בקישור המרכזי ומשלב יכולות הגניות והתקפיות, והוא למעשה משחק בעמדה של דריו פרננדס, אופיר קריאף ושי חדד, כאשר המאמן אלי כהן מחפש קשר אחורי כאופציה במקומו של קובי מויאל, אם זה יעזוב לחו"ל.

הצוות המקצועי מפעיל לחצים גדולים על טביב להחתים את מויאל, אך בשלב זה אלי טביב עדיין לא הגיש לשחקן הצעה חדשה והצדדים רחוקים זה מזה. גם שחקנים בקבוצה הוסיפו ואמרו כי, "קובי על רגל אחת יותר טוב מכל הזרים שמביאים ואסור לבית"ר לאבד אותו. גם עם עמית וחיים חשבו שאין להם הצעות ועכשיו הם בחו"ל".

שני שחקנים הונגרים - המגן השמאלי דניאל ודנאי והבלם אנדרש דברצני - הצטרפו למחנה האימון של הקבוצה ויבחנו בשורותיה. שניהם שחקנים חופשיים.

דברצני, 24, הוא במקור בלם ולעתים מתופקד גם כקשר אחורי. הוא גדל בבודפשט הונבד והוא משחק בקבוצה הבוגרת מאז גיל 17 למעט עונת השאלה בקצ'קמטי איתה עלה ליגה. יחד עם הונבד זכה דברצני בשני גביעים ובסך הכול רשם 144 הופעות במדי הקבוצה. הוא זכה עם נבחרת הונגריה עד גיל 20 במקום השלישי במונדיאל ב-2009 ובשנה שעברה שיחק בפעם הראשונה והיחידה בנבחרת הבוגרת.

ודנאי, 25, הוא מגן/קשר שמאלי שגדל ושיחק במשך כל הקריירה ב-MTK בודפשט. ברזומה של ודנאי 103 הופעות ליגה במדי הקבוצה. לאחר שסיים את חוזהו ב-MTK, הודיע השחקן כי ברצונו לשחק מחוץ להונגריה וכעת הוא ינסה להגשים את חלומו בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסה להרשים. ודאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר ממתינים לתשובתו של החלוץ ונטסיסלב חריסטוב בנוגע להצעה הכספית שהוגשה לו ולקבוצתו ברואה. שלומי אזולאי צפוי לתת את תשובתו ב-48 שעות הקרובות בנוגע לחוזה שהוצע לו. החלוץ הברזילאי בריאן יגיע לארץ להתרשמות עם חזרת הקבוצה מהמחנה. היום (שני) תיערך הבוררות הראשונה של אלרואי כהן והפועל תל אביב. אם הבורר יאפשר לו להתאמן בכל קבוצה שיחפוץ, עשוי כהן להתחיל ולהתאמן עם בית"ר. מתן בראשי ימתין עד מחר לקבלת חוזה משופר ובמידה ולא על פי החלטת סוכנו דודו דהאן יחזור ארצה.

שיחת היום בין השחקנים היא עדיין המשכורות שלא שולמו. שחקנים בקבוצה ימתינו עד לסוף השבוע לקבלת המשכורות ובמידה וזה לא יקרה הם מתכוונים לעמוד על הרגליים האחוריות בעניין. אלי טביב הבטיח כי עד לסוף השבוע העניין יוסדר והשחקנים יזכו למשכורות והשחקנים סבלניים. ביום רביעי צפויים טביב וחיים רביבו להצטרף למחנה ולראות מקרוב מספר שחקנים שיגיעו להתרשמות.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
הבטיח משכורות עד סוף השבוע. טביב/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully