וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בודקים בתעודות: מוסלמי הגיע להתרשמות בבית"ר

למרות אירועי סדאייב, הקבוצה מהבירה החלה לבחון את הקשר המוסלמי אוליבייה בון: "אנחנו לא מבדילים בין דתות וגזעים"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

ראשי בית"ר ירושלים הצהירו לא מזמן שהם לא יעסקו בענייני דת, גזע ולאום, והיום (ראשון) הם הוכיחו שהם עומדים במילה שלהם. למחנה האימון של הקבוצה בברלין הגיע היום הקשר המוסלמי מניז'ר, אוליבייה בון, שינסה להרשים את המאמן אלי כהן.

כזכור, בית"ר ירושלים עברה תהפוכות בינואר האחרון אחרי הגעתם של שני שחקני הרכש המוסלמים זאור סדאייב וג'יבראיל קדאייב. בעקבות הנחיתה שלהם חלק מהאוהדים החלו להפגין נגדם ונגד ראשי המועדון והחרימו את משחקי הקבוצה.

מבית"ר נמסר בתגובה: "ראשית הוא אדם ושחקן כדורגל. שנית, ידענו מראש. הסוכן שלו המליץ עליו ואנחנו נותנים לו צ'אנס תוך כדי התרשמות. אנחנו לא מבדילים בין דתות וגזעים".

בון בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של נאנט, שיחק פעמיים בקבוצה הבוגרת ובהמשך עבר לקבוצת המילואים של ליל. בעונה החולפת הוא שיחק בפ.צ בריסל מליגת המשנה בבלגיה וב-26 משחקים כבש ארבעה שערים. הוא צבר שש הופעות בנבחרת ניז'ר ובין היתר שיחק איתה באליפות אפריקה ב-2012.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחק בנבחרת ניז'ר באליפות אפריקה 2012. בון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בון מצטרף למספר שחקנים שאמורים להיבחן בקבוצה מהבירה בקיץ הנוכחי. גם החלוץ הברזילאי בריאן (בריאן ז'ונס אניסזיו) צפוי להגיע להתרשמות במועדון בשבועיים הקרובים. בריאן בן ה-23 כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לפני שנה וחצי, אבל אז קבוצתו קריסיומה סירבה לשחרר אותו. מאז הוא הספיק לשחק בקבוצת המילואים של פלמייראס ולאחרונה בקבוצת טופי מהליגה הרביעית בברזיל. לפני כחודשיים וחצי הוא סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

ג'ון איבה הניגרי צפוי להגיע גם הוא להתרשמות במחנה, בעוד הקשר האחורי אוסה גאובדיה ימשיך להיבחן בשבוע הקרוב ורק לאחר מכן תתקבל החלטה לגביו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully