וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: התקדמות עם אזולאי, חלוץ ברזילאי ייבחן

20.7.2013 / 20:16

הפערים עם חלוץ מכבי חיפה הצטמצמו והוא עשוי להצטרף בימים הקרובים. בריאן ינסה להרשים את אלי כהן. צפו בביצועיו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים ממשיכה לעשות במחנה האימונים בברלין, אבל גם משם אנשי הקבוצה ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בישראל והניסיונות לחזק את הסגל. הבשורות הטובות מגיעות מכיוון חלוץ מכבי חיפה, שלומי אזולאי. בסוף השבוע הצטמצמו הפערים בין הצדדים ובבית"ר מאמינים שבתחילת השבוע יושג סיכום ושהוא יצטרף למחנה האימון.

במועדון ממתינים שחן עזריאל יוריד את דרישותיו ויגיע לסיכום לארבע שנים. עם קובי מויאל הפערים עדיין גדולים, אך בשל לחץ האוהדים והצוות המקצועי, אלי טביב צפוי להגיש לו הצעה משופרת בשבוע הבא. השבוע תתחיל הבוררות בין אלרואי כהן להפועל תל אביב וטביב ממתין לתוצאות שלה, שלאחריהן יכול להיות שהקשר יחתום. הרצון להחתים את כהן מתקשר להחלטה לוותר על אבירם ברוכיאן בשלב הנוכחי בגלל שהצוות המקצועי רוצה שחקן כנף.

צפו בביצועים של החלוץ הברזילאי בריאן

החלוץ הברזילאי בריאן (בריאן ז'ונס אניסזיו) צפוי להגיע להתרשמות במועדון בשבועיים הקרובים. בריאן בן ה-23 כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לפני שנה וחצי, אבל אז קבוצתו קריסיומה סירבה לשחרר אותו. מאז הוא הספיק לשחק בקבוצת המילואים של פלמייראס ולאחרונה בקבוצת טופי מהליגה הרביעית בברזיל. לפני כחודשיים וחצי הוא סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

ג'ון איבה הניגרי צפוי להגיע גם הוא להתרשמות במחנה, בעוד הקשר האחורי אוסה גאובדיה ימשיך להיבחן בשבוע הקרוב ורק לאחר מכן תתקבל החלטה לגביו.

בשבוע הקרוב מצפים שחקני בית"ר ועובדי המועדון לקבל את המשכורות שלהם. מבקרת התקציבים עדכנו אל אלי טביב כי מספר עובדים של המועדון שלחו מכתבים עם דרישות לקבל את שכרם ובבקרה ימתינו עד לסוף החודש בעניין, לאור הבטחה שקיבלו מטביב שהעניינים יוסדרו בשבוע הקרוב. מעבר לכך, בסוף החודש תהיה לבקרה אפשרות לחלק כמיליון שקל ערבויות של חברת בימות לצורך משכורות, אך בשלב זה הם נותנים אמון בטביב שיעביר את הכספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully