וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל נעדר בגלל פציעה "מסתורית", טוטנהאם הפסידה

הכנה: הקשר, שדווח כי סיכם בריאל, נעדר וסנדרלנד ניצחה 1:3, 0:2 לליברפול במלבורן. צפו בהצגה של מריו גומז ופיורנטינה

בכדורגל העולמי נערכים לקראת העונה הקרובה, ו-32 משחקי ידידות נערכים הערב (רביעי). מנצ'סטר סיטי שיחקה בהונג קונג במסגרת חצי גמר גביע ברקליס נגד קבוצת כוכבים מדרום סיטי, וניצחה 0:1 משער נגיחה של אדין דז'קו בדקה ה-21, לאחר הגבהה של ג'יימס מילנר. מי שערך את משחק הבכורה שלו במדי סיטי הוא אלברו נגרדו, ומאמן הסיטיזנס מנואל פלגריני זכה לניצחון ראשון עם קבוצתו החדשה.

שחקן סנדרלנד ווס בראון (ימין למטה) נוגח לרשת טוטנהאם. AP
ווס בראון נוגח את השני לרשת טוטנהאם/AP

סנדרלנד ניצחה 1:3 את טוטנהאם בחצי הגמר השני של טורניר ברקליס, במשחק שפתיחתו נדחתה בכחצי שעה עקב גשם כבד שירד בהונג קונג. התרנגולים שיחקו ללא גארת' בייל הפצוע, אשר בספרד מדווחים כי סיכם בריאל מדריד. "מארקה" הספרדי הגדיר את פציעתו של בייל כ"מסתורית" והתקשורת בספרד טוענת כי נעדר מהמשחק נוכח מעברו הצפוי לברנבאו. מאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש אמר כי "בייל אינו למכירה", וכי בייל "נפגע במהלך האימון ונקווה שיהיה כשיר למשחק הבא".

טוטנהאם עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-28 משער של גילפי סיגורדסון ממרכז הרחבה, אולם סנדרלנד השוותה כעבור 6 דקות ל-1:1 משער של קבראל, שחתם בשורותיה הקיץ, לאחר שזה ניצל טעות בהגנת טוטנהאם ובעט שטוח פנימה. ווס בראון נגח פנימה בדקה ה-64 וקבע 1:2 לחתולים השחורים, ובדקה ה-80 דייויד קארלסון העלה את סנדרלנד ל-1:3 וקבע את תוצאת המשחק.

גארת בייל שחקן טוטנהאם. Shaun Botterill, GettyImages
ביים פציעה? בייל/GettyImages, Shaun Botterill

ליברפול ערכה משחק הכנה לעונה הקרובה במלבורן, וניצחה את המארחת 0:2. במחצית הראשונה המשחק היה שקול וללא אירועים מיוחדים, עד שמסירה של ג'ו אלן לסטיבן ג'רארד הסתיימה בבעיטה של קפטן ליברפול ממרכז הרחבה פנימה והאדומים עלו ל-0:1. בדקה ה-66 חלק מ-95,000 הצופים החלו לקרוא "אנחנו רוצים את סוארס", ובדקה ה-72 החלוץ, שלאורך הקיץ הביע את רצונו לעזוב את אנפילד, נכנס כמחליף. החלוץ עשה את שלו כשבישל את השני של ליברפול בדקה ה-90 לאחר שמצא את יאגו אספאס במסירת רוחב, והשחקן, שהגיע הקיץ לליברפול מסלטה ויגו, דחק מקרוב פנימה.

לואיס סוארס שחקן ליברפול. רויטרס
הקהל דרש. לואיס סוארס/רויטרס

פיורנטינה המשיכה להרשים במשחקי ההכנה עם 1:7 על קרמונזה, כולל שערים של מריו גומז ששבר את הקרח. הרכש מבאיירן מינכן הבקיע צמד במחצית הראשונה וגם שלח עקב שנעצר בקורה. אדם ליאיץ' ואחמד חגאזי הבקיעו בתווך. ג'וזפה רוסי, שעלה כמחליף במחצית השנייה, הרשית מהנקודה הלבנה בדקה ה-49 והשלים צמד בדקה ה-74, אחרי שאולכסנדר יקובנקו נעץ את השישי.

לאציו חתמה את מחנה האימונים שלה באורונצו די קאדורה עם ניצחון 0:3 על ספציה מליגת המשנה, אותה מאמן שחקן העבר ג'ובאני סטרופה. מירוסלב קלוזה הכין בדקה ה-40 עם הראש לאדרסון הברזילאי שכבש מקרוב, ובמחצית השנייה היה זה המחליף הצעיר אנטוניו רוצי שכבש פעמיים.

צפו בהצגה של מריו גומז ופיורנטינה

מארסיי השיגה ניצחון ראשון במשחקי ההכנה שלה, עם 0:1 באצטדיון פליקס בולאר על לאנס מהליגה השנייה, שהציגה את המאמן החדש אנטואן קומבוארה (אקס פריס סן ז'רמן). מתיו ולבואנה בישל את שער הניצחון בדקה ה-71 למודו סוגו.

* מוקדמות ליגת האלופות: האלופה הבולגרית לודוגורץ הביסה 0:3 את סלובן ברטיסלבה ועלתה לשלב הבא אחרי שמחקה את ההפסד 2:1 מהמשחק הראשון. איבן סטויאנוב (3) ודני אבאלו (12 ו-78) כבשו לבולגרים. ולדימיר דבאלישווילי, ארס מכבי חיפה, כבש ב-0:1 של לגיה ורשה על ניו סיינטס, כשהפולנים השלימו 1:4 בסיכום. פרטיזן בלגרד עלתה רק בזכות שערי חוץ, אחרי שסיימה ב-0:0 ביתי מול שיראק (1:1 במשחק בארמניה), וגם מאריבור העפילה עם 0:2 על בירקירקרה.

משחקי הכנה נוספים:

שאלקה - סאות'המפטון 0:2

לוריין - ראן 4:1

כרונינגן - חטאפה 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully