וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: "אינטר על סף מכירה"

בתקשורת מדווחים שמאסימו מוראטי ימכור 75 אחוז מאינטר תמורת 350 מיליון יורו. הרוכש המיועד: מיליארדר מאינדונזיה

באיטליה מדווחים כי מועדון הפאר אינטר מילאן על סף מכירה. המיליארדר מאינדונזיה אריק טוהיר קרוב להשלים את עסקת הרכישה, כשיקנה 75 אחוז מהמועדון תמורת 350 מיליון יורו (463 מיליון דולר).

המשא ומתן בין הבעלים הנוכחי של המועדון, מאסימו מוראטי, לבין טוהיר נמשכים כבר חודשים ארוכים, אבל באיטליה מדווחים שהשיחות מתקרבות לרגעי ההכרעה, כך על פי כלי התקשורת המרכזיים "לה רפובליקה" ו"גאזטה דלו ספורט". מקור המקורב לעסקה מעריך: "זה ייסגר לפני שהליגה נפתחת, ב-24 באוגוסט".

מאסימו מוראטי נשיא אינטר. Claudio Villa, GettyImages
ישחרר את קבוצתו האהובה? מוראטי/GettyImages, Claudio Villa

על פי הדיווח, כבר בימים הקרובים תיסגר העסקה, כשטוהיר, טייקון תקשורת בן 43, יגיע לאיטליה וייפגש עם מוראטי. טוהיר עצמו אמר לרויטרס על הדיווחים: "זה עוד לא סגור, אחלו לי בהצלחה".

טוהיר, בן למשפחת מיליארדרים, הוא כבר שותף בבעלות של קבוצות ספורט, ומחזיק באחוזים בדי.סי יונייטד מה-MLS ובפילדלפיה סיקסרס מה-NBA. מוראטי הצהיר בעבר שהוא עוד לא מוכן למכור את קבוצתו האהובה, על אף שהיא מפסידה כסף ונמצאת בחובות של 300 מיליון יורו. ביום שישי האחרון הכחיש שהמו"מ על סף סיכום, ואמר שרק קרא על זה בעיתונים.

באיטליה טוענים כי מוראטי יישאר במועדון ויהיה האחראי על הניהול התפעולי. אינטר לא זכתה בתואר מאז 2011, ובעונה שעברה סיימה במקום התשיעי.

אריק טוהיר. GettyImages
כבר מחזיק בקבוצת כדורגל אחד. טוהיר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully